کاربردی‌ترین هدایای تبلیغاتی

کاربردی‌ترین هدایای تبلیغاتی

اگر هدیه تبلیغاتی شما بتواند هم زیبا و مشتری پسند و هم کاربردی باشد، یعنی با یک تیر دو نشان زده‌اید. چرا که مشتری می‌تواند از این هدیه تبلیغاتی شما برای کارهای روزمره خود استفاده کند و با دیدن نام برند و لوگو شرکت شما نیز به طور مداوم در ذهن او و اطرافیانش تکرار می‌شوید و این تداوم به نفع شما و هدف تجاری‌تان است.

شاید تا به این جا به سررسید تبلیغاتی به عنوان کاربردی‌ترین هدیه تبلیغاتی فکر کرده اید، اما با ما در این مقاله از آوای ارشیا همراه باشید تا شما را با سایر هدیه‌های کاربردی به منظور تبلیغات و بازاریابی خدمات و کالاهای خود آشنا کنیم.

  1. خودکار تبلیغاتی: مورد استفاده مشتری در همیشه و هرجایی

شما می‌توانید با سرمایه‌گذاری روی خودکار به عنوان ارزان‌ترین و همچنین کاربردی‌ترین هدیه تبلیغاتی، به راحتی برند خود را به مشتریان معرفی و یادآوری کنید.

این خودکار مطمئنا در اکثر روزهای سال مورد استفاده مشتریان قرار می‌گیرد و همه افراد در هر سنی و هر موقعیت شغلی که هستند از این ابزار در طول روز استفاده می‌کنند. به این ترتیب می‌توانید نام برند خود را در ذهن آن‌ها ماندگار و دائمی کنید.

خودکارهای فلزی، پلاستیکی، روان‌نویس، تاچر و غیره در جعبه‌های شیک و لوکس که می‌توانند نظر مشتریان و مخاطبان را در همان نگاه اول جلب کنند، گزینه برنده محسوب می‌شوند.

  1. آفتابگیر تبلیغاتی، چشمان همه را به سمت نام برند خود جلب کنید

آفتابگیر ماشین یکی از آن ترفندهای تبلیغاتی است که می‌تواند به هدف دیده شدن هر چه بیشتر شرکت و برندتان کمک کند در واقع نه تنها کسی که از آفتابگیر استفاده می‌کند به طور مداوم با نام برند شما روبه‌رو است، بلکه افرادی که رهگذر هستند می‌توانند لوگو و برند شما را ببیند و به این ترتیب می‌توانید در ذهن خیلی از افراد به طور دائمی باقی بمانید.

این هدیه تبلیغاتی در عین این که هزینه زیادی نمی‌طلبد و مستقمیا پای شما در میان نمی‌باشد، تبلیغات گسترده‌ای را رقم می‌زند.

 

محصول پیشنهادی : تقویم رومیزی تبلیغاتی

 

  1. ساعت تبلیغاتی، زمان با رنگ و لعاب برند شما

شما با انتخاب ساعت به عنوان یکی از کاربردی‌ترین هدایای تبلیغاتی می‌توانید همه گروه سنی را در هر مکانی تحت تاثیر قرار دهید، ساعت یک شیء است که می‌تواند در معرض دید همگان قرار داشته باشد و این یعنی چشم‌های مخاطبان بارها در طول روز نام برند و لوگو شما را می‌نگرند. شما می‌توانید این ساعت را در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف سفارش دهید، درست است که ساعت دیواری به دلیل در معرض دید بودن تاثیر بیشتری دارد اما هدیه تبلیغاتی ساعت مچی یا رومیزی نیز خالی از لطف نیست.

  1. ماگ تبلیغاتی، نوشیدنی شیرین و یا خنک به میزبانی برند شما

مطمئنا شما تا به حال ماگ‌های تبلیغاتی زیادی دیده‌اید که برند و لوگو یک شرکت روی آن درج شده است. محبوبیت ماگ و کاربردی بودن آن در طول روز باعث شده است این هدیه تبلیغاتی بسیار مورد توجه و با استقبال بالایی مواجه شود. همه این‌ها به ماندگاری و تثبیت نام شرکت شما در ذهن مشتریان کمک می‌کند.

شما می‌توانید ماگ‌ها را در انواع جنس‌ها، مدل‌ها، طرح‌ها و رنگ‌ها تهیه کنید و می‌توانید حتی مطابق با سلیقه مشتریان نوع بخصوصی را سفارش دهید.

  1. جعبه پذیرایی تبلیغاتی، حضور گرم برند شما در لحظات خوش مشتریان

شما می‌توانید این جعبه پذیرایی را به عنوان یک هدیه تبلیغاتی شیک و لوکس و هم چنین خاص در نظر بگیرید. جنس این جعبه‌ها متفاوت است از جمله شیشه ای، پلاستیکی، کاغذی، چوبی و غیره. وجود این باکس پذیرایی روی میز افراد و مهمانی‌ها کمک می‌کند تا برند و لوگو شما چشمان مخاطبان را به خود جذب کند و این یعنی یک هیچ به نفع شما و اهداف تجاری‌تان.

  1. فلش مموری تبلیغاتی، جزء مهمی از کارهای روزمره مشتریان

این روزها همه افراد درگیر تکنولوژی شده‌اند و برای حمل و انتقال اطلاعات خود به گونه‌ای که در هر جایی و در هر زمانی به آن دسترسی داشته باشند، از یک فلش مموری استفاده می‌کنند. چرا شما پیش قدم نمی‌شوید و به سراغ فلش مموری به عنوان هدیه تبلیغاتی نمی‌روید؟ این فلش مموری علاوه بر این که کارهای روزمره مشتریان‌تان را راه می‌اندازد، از طرف دیگر خودتان و خدمات و کالاهایی که ارائه می‌کنید را به راحتی تبلیغ می‌کند.

  1. پد موس، هدیه ای پرکاربرد برای تبلیغات برند شما

تا به این جا متوجه شدیم که هر چه یک هدیه تبلیغاتی بیشتر در معرض دید باشد، شانس تاثیرگذاری بیشتری روی مخاطبان هدف دارد. به همین دلیل است که موس پدها به  عنوان یکی از پرکاربردترین هدایای تبلیغاتی بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند. کافی است نام برند و لوگو تجاری خود را روی موس پد چاپ کنید تا هنگام کار با رایانه و لپ‌تاپ به طور مداوم برند شما در ذهن‌شان مرور و تکرار شود.

  1. پاور بانک، یک هدیه خاص تبلیغاتی

همه می‌دانیم که چقدر پاور بانک توانسته است در موقعیت‌های بحرانی که شارژ گوشی‎‌مان رو به اتمام است، ما را نجات دهد. شما  می‌توانید از همین فرصت استفاده کنید و با ارائه پاور بانک تبلیغاتی، برند خود را به مشتریان به طور مداوم خود یادآوری کنید. به این ترتیب می‌توانید همراه همیشگی مشتریان خود باشید، مخصوصا در شرایطی اضطرای، به این ترتیب آن‌ها مطمئنا از این که این هدیه را از شما گرفتند، قدردان‌تان خواهند بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *