چهار مزیت تقویم رومیزی برای هدایای تبلیغاتی 1402

مزیت تقویم رومیزی

چهار مزیت تقویم رومیزی

اگر به هدیه تبلیغاتی در سال جدید به همکاران و یا مشتریان تان خود فکر می کنید، تقویم رومیزی می تواند گزینه بسیاری مناسب و ایده آلی باشد. این تقویم می تواند مزیت های بسیار چشمگیری در پیشرفت برند و هدف تجاری شما داشته باشد. در ادامه به 4 تا از مهمترین مزیت های آن اشاره می کنیم.

  1. قیمت تقویم رومیزی

این نوع تقویم در مقایسه با هدایای تبلیغاتی دیگر قیمت پایین تری دارد. در واقع قیمت تقویم رومیزی 1402 بر اساس جنس و کیفیتی که دارد، تعیین می شود.

  1. ماندگاری بالای تقویم رومیزی

این تقویم در تمام 365 روز سال ماندگاری دارد و قابل استفاده می باشد. مصرف کنندگان به راحتی می توانند آن را روی میز قرار داده و در مواقعی که نیاز به چک کردن تاریخ، ماه، سال و یا حتی مناسبت خاصی دارند، به آن مراجعه نمایند.

  1. قابلیت برندینگ تقویم رومیزی

شرکت آوای ارشیا می تواند مطابق با برند و شرکت شما، این تقویم رومیزی 1402 را طراحی کند تا به شما در اهداف برندسازی تان کمک نماید. دقت داشته باشید که این تقویم ها حداقل به مدت یک سال در معرض دید مخاطبان هدف شما قرار دارند، از این رو نمی توان به خاطر ماندن برند شما را در ذهن آن ها نادیده گرفت.

شما حتی می توانید یک قدم فراتر بگذارید و علاوه بر اسم و لوگوی برندتان، در در طراحی تقویم رومیزی، به شرح محصولات و خدماتی که ارائه می کنید بپردازید تا بیشتر و بهتر خود و برندتان را به مخاطبان معرفی کنید.

  1. تنوع بالای تقویم رومیزی

این تنوع تنها به طراحی تقویم رومیزی 1402 باز نمی گردد، بلکه شما می توانید انواع مختلفی از جنس و سبک از این تقویم را مشاهده کنید. حتی ایده بهتر این است که از قوه خلاقیت خود بهره بگیرید و طراحی خلاقانه و منحصر به فردی را برای این تقویم در نظر بگیرید تا به این ترتیب بیشتر روی مخاطبان و مشتریان هدف خود تاثیر بگذارید.

2 نکته مهم برای انتخاب تقویم رومیزی 1402

  1. کاربردی بودن

این که تقویم علاوه بر یادآوری روز، ماه و مناسبت های مختلف، بتواند کاربردهای دیگری هم مانند یادداشت برداری داشته باشد، می تواند آن تقویم را جذاب تر و قابل استفاده تر نمایان کند. در واقع هر چه یک محصول و هدیه تبلیغاتی توسط مخاطبان شما بیشتر استفاده شود، بیشتر لوگو و اطلاعات برند شما را در طول سال می بینند و به خاطر می سپارند.

  1. انتخاب محتوا و عکس های جذاب

هر چه طراحی تقویم رومیزی مختص برند و شرکت شما خلاقانه تر، خاص تر و منحصر به فرد تر باشد، نسبت به سایر انواع تقویم ها متمایز تر دیده می شود و همه می دانیم که متمایز دیده شدن، کلید اصلی به خاطر سپرده شدن یک برند موفق خواهد بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *