سررسید چرم طبیعی

سررسید چرم طبیعی

سررسید چرم طبیعی

بسیاری از شرکت ها و سازمان ها به دنبال روشی موثر برای تبلیغ برندشان می گردند تا بتوانند در زمانی کوتاه افراد زیادی را جذب برندشان کنند. یکی از روش های تبلیغاتی که می تواند برند شما را در معرض دید بسیاری از افراد قرار دهد، اعطای هدایای تبلیغاتی به مشتریان و کارمندان می باشد.

یکی از موثر ترین هدایای تبلیغاتی که هر کسی به آن احتیاج دارد و به طور مداوم از آن استفاده می کنند، سررسید تبلیغاتی می باشد و اگر این سررسید از نوع چرم طبیعی باشد که بسیار ارزشمند تر خواهد بود. در این مطلب به بررسی نکاتی درباره سررسید چرم طبیعی می پردازیم.

هزینه ی سررسید چرم طبیعی

بسیاری از کسب و کار ها زمانی که می خواهند از سررسید چرم برای تبلیغ برند خود استفاده کنند. از سررسید هایی با جلد چرم مصنوعی استفاده می کنند. زیرا قیمت آن نسبت به سررسید چرم طبیعی ارزان تر است و مقرون به صرفه تر خواهد بود. برخی از کسب و کار ها نیز هستند که هزینه های بالای چرم طبیعی را قبول می کنند و از سررسید چرم طبیعی به عنوان هدیه ی تبلیغاتی استفاده می کنند.

از آنجایی که چرم واقعا ارزشمند است، زمانی که شما به مشتریان خود سررسید های چرمی را هدیه می دهید یک حس بسیار خوبی در آنها ایجاد می شود و نسبت به برند شما احساس خوبی پیدا می کنند.

تاثیر سررسید چرم طبیعی در تبلیغ برند

افراد مختلف زمانی از یک هدیه بیشتر استفاده می کنند که احساس کنند آن هدیه ارزشمند و زیبا است. همانطور که گفته شد یک سررسید با جلد چرم طبیعی از ارزش بالایی برخوردار است و زمانی که مشتریان شما از شما چنین هدیه ی ارزشمندی را دریافت می کنند در تمام طول سال از آن استفاده خواهند کرد و هر باری که از آن استفاده می کنند و برند شما را که بر روی آن چاپ شده را می بینند یاد برند و کسب و کار شما می افتند.

علاوه بر خود این افراد، دیگران نیز که با آن ها در ارتباط هستند این سررسید و برندی که بر روی آن چاپ شده است را می بینند و جذب برندتان می شوند.

تفاوت های سررسید چرم طبیعی و چرم مصنوعی

در بین چرم مصنوعی و چرم طبیعی تفاوت هایی وجود دارد که در این بخش به برخی از آنها اشاره می کنیم:

  • داشتن تنوع رنگ زیاد در چرم مصنوعی: داشتن تنوع رنگی بالا در چرم مصنوعی به این دلیل است که چرم مصنوعی خام را می توان با رنگ های مختلفی رنگ آمیزی کرد.
  • بالا بودن قیمت سررسید چرم طبیعی نسبت به چرم مصنوعی
  • چرم طبیعی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است

ابعاد سررسید چرم طبیعی

سررسید چرم طبیعی قطع وزیری : این سررسید دارای ابعاد 24*17 می باشد.

سررسید چرم طبیعی قطع خشتی : این سررسید دارای ابعاد 19*19 یا 23*23 می باشد.

سررسید چرم طبیعی قطع رقعی : این سررسید دارای ابعاد 22*13 می باشد.

سررسید چرم طبیعی قطع اروپایی : این سررسید دارای ابعاد 22*13 می باشد.

سررسید چرم طبیعی قطع جیبی : این سررسید دارای ابعاد 16*8 می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *