سررسید وزیری چیست

سررسید وزیری

سررسید وزیری یکی از انواع سررسید ها می باشد که شاید در مکان های عمومی مانند ادارات نام این نوع سررسید را شنیده باشید اما به طور کامل متوجه شکل و شمایل این نوع از سررسید ها نشده باشید. سررسید وزیری یکی از پرکاربرد ترین سررسید هایی است که به عنوان هدیه به افراد مختلف داده می شود. در ادامه به بررسی سررسید وزیری می پردازیم. با ما همراه باشید.

سررسید وزیری چیست؟

سررسید وزیری یکی از انواع سررسید ها می باشد که معمولا اندازه ی نسبتا بزرگی داشته و در ابعاد 24*17 طراحی و چاپ می شود. در این نوع از سررسید ها از کاغذ هایی اتفاده می شود که دارای تاریخ بوده و مناسبت ها و تعطیلی ها را به مخاطب نشان می دهد.

این سررسید ها با ابعاد بسیار خوبی که دارند برای نوشتن اتفاقات مختلف و نوشتن برنامه ها و غیره بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. این سررسید به دلیل اندازه ی مناسبی که دارد هم می توان آن را در کیف و هم در دست به راحتی حمل کرد که این موضوع محبوبیت این نوع از سررسید ها را بسیار افزایش داده است.

چاپ سررسید وزیری به طور اختصاصی

بسیاری از شرکت ها و سازمان ها از سرسید وزیری به عنوان هدایای تبلیغاتی برای مشتریان، کارمندان و افرادی که با آنها در ارتباط هستند استفاده می کنند. این شرکت ها برای این کار تمایل دارند که نام و لوگوی برندشان بر روی سررسید ها چاپ شود و ظاهر سررسید آنگونه که مناسب کسب و کارشان است طراجی شود.

آوای ارشیا می تواند سررسید های انتخابی شما را با مدل و شکل و شمایلی که می خواهیم برایتان طراحی و چاپ کند. برای دریافت مشاوره می توانید از طریق راه های ارتباطی که در سایت گفته شده است با مجموعه ما در ارتباط باشید تا مشاوران ما شما را در زمینه ی چاپ سررسید 1402 راهنمایی نمایند.

انواع جلد سررسید های وزیری

سررسید وزیری با مدل های مختلف و با جلد های مختلفی طراحی و تولید می شود که مشتریان براساس سلیقه و هدفی که دارند مدل آن را انتخاب می کنند. از انواع مختلف جلد های سررسید های وزیری می توان به چرم طبیعی و مصنوعی، سررسید سلفون مات و براق، سررسید بافت دار و غیره اشاره کرد.

انواع مدل های صحافی سررسید وزیری

صحافی دوخت و چسبی

صحافی فنری

صحافی کلاسوری

رایج ترین نوع صحافی سررسید وزیری صحافی دوخت و چسبی می باشد. انجام این صحافی به گونه ای است که کاغذ های سررسید به یکدیگر دوخته یا چسبانده می شوند و سپس به جلد سررسید متصل می گردند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *