تفاوت تقویم رومیزی عمومی و اختصاصی

تقویم رومیزی عمومی و اختصاصی

تفویم رومیزی از آن دسته محصولاتی می باشد که بسیار کاربردی بوده و بسیاری از افراد شاغل، دانشجویان، دانش آموزان و غیره بر روی میز کار یا میز کامپیوتر خود یک عدد تقویم رومیزی قرار می دهند تا به کمک آن بتوانند برنامه های روزانه و سالانه ی خود را تنظیم نمایند. علاوه بر کاربرد اصلی تقویم رومیزی که مشاهده ی تاریخ و مناسبت ها و همچنین برنامه ریزی می باشد، کاربرد دیگر آن تبلیغ برند و شرکتی که لوگو و نام آن بر روی این تقویم ها چاپ می شود نیز می باشد. در واقع بسیاری از برندها به افرادی که با شرکت یا برند آنها در ارتباط هستند هدایای تبلیغاتی می دهند تا بتوانند آن افراد را به خدمات برند خود جذب نمایند. یکی از این هدایای تبلیغاتی تقویم رومیزی می باشد که در ادامه به بررسی تفاوت های میان تقویم رومیزی عمومی و اختصاصی می پردازیم.

تقویم رومیزی عمومی چیست؟

تقویم رومیزی عمومی در واقع نوعی از تقویم می باشد که از قبل طراحی شده و شما نمی توانید بر صفحات، طراحی های انجام شده، جنس کاغذ و … تغییراتی ایجاد نمایید و تقویم به همان شکلی که از قبل طراحی شده است چاپ خواهد شد که از مزایای آن می توان به چاپ سریع آن اشاره کرد زیرا دیگر زمانی برای طراحی تقویم گرفته نخواهد شد. در صورتی که شما قصد تبلیغات دارید، می توانید لوگوی برند خود را بر روی پایه های این تقویم ها چاپ نمایید.

 

مطلب پیشنهادی : بهترین هدایای تبلیغاتی برای سال 1402

 

تقویم رومیزی اختصاصی چیست؟

در تقویم رومیزی اختصاصی همانطور که از نامش معلوم است، شما یک تقویم با طرحی کاملا اختصاصی خواهید داشت و می توانید بر روی این گونه تقویم ها براساس سلیقه ی خود عکس های محصولات و یا هر طرح دلخواهی را قرار داده و آنها را در سایز، رنگ و جنس دلخواه خود چاپ نمایید. تقویم های رومیزی اختصاصی این امکان را به شما می دهند تا نام، لوگو و مشخصات برند خود را بر روی صفحات تقویم چاپ کرده و آنها را به مشتریان برند خود هدیه دهید.

تفاوت های تقویم رومیزی عمومی و اختصاصی

تقویم های رومیزی عمومی و اختصاصی با یکدیگر تفاوت هایی دارند که این تفاوت ها به شرح زیر می باشند:

  • در تقویم رومیزی های عمومی چونکه نمی توان بر روی صفحات آن تغییری ایجاد کرد، نمی توان بر روی صفحات آن لوگو و مشخصات برند را چاپ نمود و فقط می توان مشخصات برند را بر روی پایه ی تقویم چاپ کرد.
  • در تقویم رومیزی اختصاصی علاوه بر پایه ی تقویم می توان بر روی صفحات تقویم نیز مشخصات برند را چاپ نمود.
  • چاپ تقویم های رومیزی اختصاصی در تعداد پایین به صرفه نمی باشد و در تیراژهای پایین بهتر است تقویم های رومیزی عمومی را چاپ نمود.
  • تقویم های رومیزی اختصاصی را می توان در رنگ، طرح و ابعاد دلخواه طراحی و چاپ نمود اما در تقویم های رومیزی عمومی این امکان وجود ندارد.
  • چاپ تقویم های رومیزی عمومی نسبت به تقویم های رومیزی اختصاصی سریع تر انجام می شود زیرا از قبل طراحی شده اند و برای طراحی آنها به زمان نیازی نیست.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *