مزایای تقویم رومیزی در برندینگ و تبلیغات کسب و کار ها

مزایا و کاربرد استفاده از تقویم رومیزی در تبلیغات و برندینگ.

یکی از ابتدایی ترین راه ها برای گسترش هر کسب و کاری، تبلیغات در آن می باشد. تبلیغات در هر نوعی باشد میتواند به توسعه و دیده شدن آن کسب و کار کمک کند. تقویم رومیزی یکی از مواردی است که نه تنها کمک به دیده شدن هر چه بیشتر شما میکند، بلکه یک نوع تبلیغ به صرفه میباشد.

شاید شما به این فکر کنید که تبلیغ کردن روی تقویم یک روشی سنتی است و دیگر قدیمی شده باشد، ولی باید بگوییم تا مردم از تقویم های رومیزی روی میز کار و یا منزلشان استفاده میکنند، این روش مؤثر می باشد.

تبلیغات روش های فراوانی دارد؛ تبلیغ در تلوزیون، رادیو، روزنامه، شبکه های اجتماعی، بیلبورد ها و … این روش ها هر کدام مزایایی دارد ولی هیچکدام از این موارد را نمیتوان کامل عنوان کرد.

به طور مثال تبلیغ در تلوزیون؛ در این نوع تبلیغ شما متحمل هزینه گزافی خواهید شد که مطمئنا از لحاظ بصری خیلی قوی به نظر میاید ولی ممکن است افراد زیادی، هنگام پخش تبلیغ، شبکه را عوض کنند و در آن موقع هزینه های شما بیهوده میشود؛ مگر این که تبلیغ شما در زمان پخش برنامه ای جذاب باشد و همینطور تبلیغی جذاب بوده باشد که همه این ها نیازمند هزینه ای بسیار زیاد خواهد بود.

برای دیدن نمونه های تبلیغاتی تقویم رومیزی آوای عرشیا، به صفحه تقویم رومیزی تبلیغاتی مراجعه کنید.

مثال دیگری که هزینه ای کمتر خواهد داشت، پخش کردن تراکت است؛ شما میتوانید در تراکت ها یک صفحه و یا دوصفحه کامل کسب و کار خود را معرفی کنید، ولی خیلی از افراد مایل به خواندن و حتی دریافت تراکت ها نمیباشند و یا اگر هم دریافت کنند ممکن است آن را فراموش کرده و به دور بیندازند.

 

تقویم رومیزی همیشه جلوی چشم مخاطبانتان خواهد بود!

همانطور که در مثال های قبل گفتیم، با تبلیغاتی که ذکر شد شما نمیتوانید نام خود را هر لحظه جلوی چشم مخاطبان خود قرار دهید و ممکن است تبلیغات و هزینه شما به هدر رود؛ پس باید به دنبال روشی باشید که جلوی دید مخاطبانتان باشد و آن را استفاده کند.

شما با استفاده از تقویم رومیزی برای تبلیغات خود، میتوانید به این هدف برسید؛ چرا که اگر شما برای تبلیغاتتان استفاده کنید، مخاطبان شما آن را هر 365 روز از سال خواهند دید.

عده بسیاری از افراد هر روز به تقویم ها سر میزنند؛ برای چک کردن تاریخ قرارهای ملاقاتشان ، یادآوری تاریخ های مهم (مثل تاریخ تولد، ازدواج و …) ، بررسی کردن تاریخ چک هایشان و …

با آگاهی از اهمیت تقویم های رومیزی در زندگی روزمره، میتوان گفت تبلیغ در تقویم ها میتواند یکی از مؤثر ترین روش های بازاریابی باشد.

لازم به ذکر است که در این قسمت به دیگر مزایای تبلیغات با استفاده از تقویم رومیزی اشاره کنیم:

 

کاربردی بودن تقویم یک مزیت بزرگ است!

تقویم رومیزی به این علت که وسیله ای کاربردی و جهت استفاده روزمره افراد میباشد میتواند یک تبلیغ اثر گذار واقع شود چرا که افراد به استفاده از آن ترغیب میشوند و ناخودآگاه نام تجاری شما را خواهند دید و کسب و کار شما در خاطر آنها ماندگار خواهد شد.

 

تقویم به عنوان یک هدیه!

یکی دیگر از مزایایی که میتوان برای تقویم رومیزی به عنوان تبلیغات بیان کرد، این است که:

تقدیم کردن تقویم به مخاطبان، بیشتر جنبه هدیه خواهد داشت تا تبلیغ؛

اکثر افراد از کنار برنامه های تبلیغاتی میگذرند و شاید تأثیر زیادی بر آن ها نداشته باشد، ولی وقتی شما در روزهای پایانی و یا آغازی سال، به عنوان یادبود و هدیه به آن ها تقویم پیش کش میکنید، حس خوبی خواهند داشت، آن را با ارزش می پندارند و ترغیب به استفاده از آن خواهند شد.

 

تبلیغی مقرون به صرفه

تبلیغات یکی از واجبات هر کسب و کاری به هدف بیشتر دیده شدن میباشد، ولی گاهی پیش می آید که هزینه زیادی که به بار می آورد موجبات صرفه نظر کردن از آن را فراهم کند.

تقویم های رومیزی را از لحاظ هزینه، میتوان یکی از پایین ترین و مقرون به صرفه ترین تبلیغات عنوان کرد.

 

اگر به دنبال چاپ تقویم رومیزی با کیفیت، به صرفه و زیبا برای تبلیغات خود هستید، مجموعه آوای عرشیا بهترین خدمات با بهترین کیفیت در ساخت و مواد اولیه را در اختیار شما قرار میدهد، برای دیدن نمونه های بیشتر و کسب اطلاعات بیشتر از اختصاصی کردن و سفارش تقویم رومیزی، به صفحه چاپ تقویم رومیزی مراجعه نمایید.

برای تماس از طریق واتساپ کلیک کنید

چرا تقویم رومیزی را از آوای عرشیا تهیه کنیم؟

مزایایی که آوای عرشیا به شما میدهد:

    • اختصاصی کردن انواع تقویم رومیزی: میتوانید از قطعات زیر تا درشتی که در تقویم های رومیزی آوای عرشیا به کار برده میشود را خودتان انتخاب کنید. قسمت هایی مثل پایه تقویم رومیزی، قسمت رویی صفحات پشت صفحات، پلاک فلزی روی پایه و حتی فضای داخل پایه را می توانید با سلیقه خودتان انتخاب کنید
    • چاپ لوگو، شعار و اطلاعات تماس شما در قسمت های موردنظر شما
    • سفارش در تیراژ های مختلف
    • قیمت های مناسب به جهت تولید مستقیم و بی واسطه
    • کیفیت مطلوب و مناسب

برای سفارش و انتخاب مدل های تقویم رومیزی تردید دارید؟
با ما تماس بگیرید، کارشناسان آوای عرشیا بهترین ها را برای شما معرفی میکنند

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *