تقویم رومیزی چوبی 1402 | قیمت مناسب | کیفیت مطلوب

تقویم رومیزی چوبی 1400

خب! به سال 1402 رسیدیم و یکی از بهترین راه های برندینگ به روش سنتی و همچنین بهترین هدایای تبلیغاتی، تقویم رومیزی است. در این صفحه بهترین تقویم رومیزی های چوبی را خدمت شما معرفی میکنیم.

تقویم رومیزی چوبی یکی از انواع تقویم رومیزی است که دیدن آن احساس خوبی را به ما منتقل میکند. تقویم رومیزی یکی از بهترین ابزارها برای تبلیغات و برندسازی است، چراکه میتواند به مدت 1 سال و 365 روز جلوی چشم مخاطبانتان قرار بگیرد.

قیمت تقویم رومیزی چوبی به چه عواملی بستگی دارد؟

عوامل مختلفی در تعیین قیمت تقویم رومیزی چوبی تاثیرگذار است، کیفیت مواد اولیه کار شده و عرضه مستقیم (از کارگاه به مصرف کننده، بدون وجود دلال و هزینه های اضافی) در تقویم رومیزی است.

بسته به موارد گفته شده در بالا شما میتوانید تقویم رومیزی چوبی خود را با قیمت مناسب از آوای عرشیا تهیه کنید. به همین منظور میتوانید به صفحه خرید تقویم رومیزی مراجعه کنید.

مزایای تقویم رومیزی چوبی | چرا از این مدل ها باید استفاده کنیم؟

تقویم های رومیزی از جنس چوب، علاوه بر زیبایی منحصر به فرد خود، میتواند یکی از جذاب ترین وسایل روی میز شما باشد.


نمونه هایی دیگر از انواع مدل های تقویم رومیزی وجود دارد، مانند تقویم رومیزی اداری، تقویم رومیزی یادداشت دار که میتوانید این دسته از محصولات را هم ببینید. همینطور میتوانید این مطلب را در وبسایت پینترست مشاهده نمایید.

چرا تقویم رومیزی را از آوای عرشیا تهیه کنیم؟

مزایایی که آوای عرشیا به شما میدهد:

  • اختصاصی کردن انواع تقویم رومیزی: میتوانید از قطعات زیر تا درشتی که در تقویم های رومیزی آوای عرشیا به کار برده میشود را خودتان انتخاب کنید. قسمت هایی مثل پایه تقویم رومیزی چوبی ، قسمت رویی صفحات پشت صفحات، پلاک فلزی روی پایه و حتی فضای داخل پایه را می توانید با سلیقه خودتان انتخاب کنید
  • چاپ لوگو، شعار و اطلاعات تماس شما در قسمت های موردنظر شما
  • سفارش در تیراژ های مختلف
  • قیمت های مناسب به جهت تولید مستقیم و بی واسطه
  • کیفیت مطلوب و مناسب

برای سفارش و انتخاب مدل های تقویم رومیزی تردید دارید؟
با ما تماس بگیرید، کارشناسان آوای عرشیا بهترین ها را برای شما معرفی میکنند

9 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *