آشنایی با انواع تقویم رومیزی و مدل های مختلف آن

آشنایی با انواع تقویم رومیزی

امروزه یکی از کارآمد ترین و معمول ترین روش های تبلیغات، استفاده از انواع تقویم رومیزی می باشد. شما با داشتن یکی از انواع مختلف تقویم رومیزی میتوانید نام مجموعه کسب و کاری خود را هر روز از سال جلوی چشمان مخاطبان خاص خود قرار دهید تا با دیدن روزانه تقویم، نام برند شما در خاطر آنها حفظ شود.

هر کسب و کاری متناسب با موضوع و زمینه کاری خود محیط مخصوص به خود را دارد؛ بعضی به صورت اداری و ساده (مانند ادارات ثبت برند) ، بعضی فانتزی (مانند آتلیه های عکاسی) ، بعضی شیک و لاکچری (مانند شرکت های دکوراسیون داخلی) و … . شما میتوانید با توجه به محیط مجموعه خود یکی از انواع تقویم رومیزی را انتخاب کنید. در این صورت هم تبلیغات جذاب تری خواهید داشت هم اینکه در کنار برندتان، محیط و فضای کسب و کارتان نیز در یاد مخاطبانتان بیشتر خواهد ماند.

 

اگر قصد بازاریابی با استفاده از انواع تقویم رومیزی را دارید، مجموعه تبلیغاتی آوای عرشیا یکی از بهترین خدمات را در این زمینه ارائه میدهد که شما میتوانید برای دیدن مدل هایی از تقویم رومیزی 1402 این مجموعه به همراه تمام توضیحات آنها به صفحه تقویم رومیزی مراجعه نمایید.

انواع تقویم رومیزی آوای عرشیا

همان گونه که گفتیم تقویم رومیزی انواع مختلفی دارد که شما میتوانید بنا به سلیقه، متناسب با کسب و کاری که دارید و یا میزان هزینه ای که برای آن در نظر دارید، یکی از انواع گوناگون تقویم رومیزی را انتخاب کنید. برای اطلاع از انواع متعدد تقویم رومیزی در این مقاله همراه ما باشید…

تقویم رومیزی تبلیغاتی

یکی از متداول ترین انواع تقویم رومیزی برای بازاریابی کسب و کارها، تقویم رومیزی از نوع تبلیغاتی است؛

در این نوع تقویم رومیزی همان گونه که از نامش پیدا است بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد. در این تقویم ها لوگو و یا برند و شماره تلفن مشاغل چاپ میشود. در صفحات ابتدایی تقویم میتوان تصاویری از محیط مجموعه یا محصول و خدمات مجموعه چاپ کرد و با هزینه مناسب تبلیغات خود را ارائه کنید.

 

برای دیدن مدل های بیشتر و اطلاعات کامل از این نوع تقویم رومیزی تبلیغاتی، میتوانید از صفحه تقویم رومیزی تبلیغاتی دیدن نمایید.

 

تقویم رومیزی یادداشت دار

تقویم یادداشت دار یکی از کاربردی ترین و کامل ترین در انواع تقویم های رومیزی می باشد.

در این نوع از تقویم رومیزی پایه تقویم که از جنس های MDF (چوب) یا PVC (پلاستیک فشرده) میباشد بلند تر است و به صورت افقی طراحی شده که جایی برای قرار گیری برگه های یادداشت، همچنین خودکار و پلاک برای چاپ لوگو یا نام کسب و کار، تعبیه شده است.

 

شما میتونید برای دیدن تمامی مدل های تقویم رومیزی یادداشتی روی لینک صفحه تقویم رومیزی یادداشت دار کلیک نمایید.

تقویم رومیزی ایستاده

نوعی از تقویم رومیزی، ایستاده میباشد که همان طور که مشخص است این نوع تقویم به صورت ایستاده میباشد؛

در این مدل از پایه هایی از جنس MDF ( چوب) و یا PVC ( پلاستیک فشرده) استفاده شده است که نرخ آنها متفاوت می باشد.

این نوع تقویم رومیزی به صورت تک برگ در یک صفحه میباشد که به وسیله فنر هایی به هم متصل است که راحت میشود آنها را ورق زد و به صفحاات ماه های بعد منتقل شد.

 

برای اطلاع از توضیحات کامل و دیدن از نمونه های بیشتر تقویم ایستاده، میتوانید از صفحه تقویم رومیزی ایستاده بازدید نمایید.

 

تقویم رومیزی خلاقانه

از دیگر انواع تقویم رومیزی ها، نوع خلاقانه میباشد که میتواند بسیار جذاب باشد.

این نوع تقویم، مدل های مختلفی دارد که با خلاقیت ویژه ای طراحی و تولید میشوند. در ساخت این قبیل تقویم های رومیزی برش هایی خاصی به کار میرود که آن را از انواع دیگر تقویم رومیزی ها متمایز میکند و کاربرد آن را نیز خاص تر خواهد کرد.

 

شما میتوانید مدل های جذاب تقویم رومیزی خلاقانه را در صفحه تقویم رومیزی خلاقانه مشاهده نمایید.

تقویم رومیزی لاکچری

اگر شما از آن دست از افرادی هستید که طرفدار خاص و لاکچری بودن هستید، این نوع تقویم رومیزی را به شما پیشنهاد میکنیم.

در این دست از تقویم ها، اجزای آن طوری در کنار هم قرار گرفته است که به زیبایی هر چه بیشتر این تقویم ها کمک کرده و تبلیغات شما را به نسبت بیشتری مؤثر خواهد کرد؛ چرا که استفاده از تقویم رومیزی لاکچری، کسب و کار شما را نیز لاکچری و خاص به مخاطبانتان معرفی خواهد کرد و همین سبب میشود تا مورد توجه مخاطبان هدفتان قرار بگیرید.

دیدن از صفحه تقویم رومیزی لاکچری را به شما پیشنهاد میکنیم تا مدل هایی زیبا و متنوع از این نوع را ملاحظه نمایید.

تقویم رومیزی اداری

اگر محیط کسب و کارتان به صورتی اداری است، یا ساده پسند هستید و یا قصد هزینه کمتری برای تبلیغاتتان دارید، ما به شما تقویم رومیزی اداری را توصیه میکنیم؛ چرا که این قبیل تقویم همان مشخصاتی را دارد که شما میخواهید.

برای دیدن اطلاعات کامل به همراه تصاویر از نمونه های بیشتر تقویم رومیزی اداری به صفحه تقویم رومیزی اداری مراجعه نمایید.

تقویم رومیزی چوبی

از انواع تقویم رومیزی میتوان به نوع چوبی اشاره کرد. در این نوع از تقویم های رومیزی از چوب برای طراحی تقویم استفاده می شود که جلوه ای خاص به آنها میدهد و همینطور باعث استحکام تقویم در ایستایی آن میشود.

 

مجموعه آوای عرشیا در طراحی پایه های انواع تقویم های رومیزی خود از چوب نیز استفاده میکند که البته استفاده از این ماده اولیه هزینه کار را بالاتر خواهد برد.

برای دیدن مدل های بیشتر از تقویم رومیزی مدل چوبی لینک تقویم رومیزی چوبی را کلیک نمایید.

تقویم رومیزی فانتزی

بعضی از کسب و کار ها به دلیل نوع حرفه خود و یا مشتریانی که با آن ها سر و کار دارند، مدل فانتزی که یکی از انواع تقویم رومیزی هاست، به آنها پیشنهاد میشود.

در این نوع تقویم ها از طرح های خاصی برای آنها به کار برده میشود که طبق سلیقه و درخواست مشتری در تیراژ بالا انجام می پذیرد.

 

برای اطلاع از شرایط سفارش و همچنین مشاهده مدل هایی زیبا از تقویم رومیزی فانتزی، از صفحه تقویم رومیزی فانتزی دیدن فرمایید.

 

برای تماس از طریق واتساپ کلیک کنید

جهت سفارش هر یک از مدل های بالا به صفحه چاپ تقویم رومیزی مراجعه کنید

چرا تقویم رومیزی را از آوای عرشیا تهیه کنیم؟

مزایایی که آوای عرشیا به شما میدهد:

    • اختصاصی کردن انواع تقویم رومیزی: میتوانید از قطعات زیر تا درشتی که در تقویم های رومیزی آوای عرشیا به کار برده میشود را خودتان انتخاب کنید. قسمت هایی مثل پایه تقویم رومیزی، قسمت رویی صفحات پشت صفحات، پلاک فلزی روی پایه و حتی فضای داخل پایه را می توانید با سلیقه خودتان انتخاب کنید
    • چاپ لوگو، شعار و اطلاعات تماس شما در قسمت های موردنظر شما
    • سفارش در تیراژ های مختلف
    • قیمت های مناسب به جهت تولید مستقیم و بی واسطه
    • کیفیت مطلوب و مناسب

برای سفارش و انتخاب مدل های تقویم رومیزی تردید دارید؟
با ما تماس بگیرید، کارشناسان آوای عرشیا بهترین ها را برای شما معرفی میکنند

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *