سررسید خاص | سالنامه با طرح های خاص و شیک

سررسید خاص و شیک 1400

زمانی که صحبت از سالنامه به میان می آید معمولا افراد دوست دارند یک نوع خاصی از آن را داشته باشند. در این مطلب، علاوه بر معرفی مدل های سررسید خاص 1402 آوای عرشیا، به مدل های دیگری نیز میپردازیم. شما عزیزان میتوانید، هر مدلی که در تصاویر این صفحه دیدید را جهت سفارش به آوای عرشیا ارائه کنید.

یکی از مهمترین دلایل استفاده از سررسید و سالنامه، جنبه تبلیغاتی آن و همچنین اثر مثبت روی مخاطبین است. جهت دیدن سالنامه های تبلیغاتی سال 1402 آوای عرشیا از صفحه سالنامه تبلیغاتی 1402 ما دیدن کنید.

افراد در شغل ها و سمت های مختلف ، از ورزشکار و دانشجو گرفته تا مدیر و رئیس یک واحد و کسب و کار به دنبال نوع خاصی از سررسید برای یک سال خود می باشند تا در آن تمام برنامه ها و قرار های خود را یادداشت کنند. ما در این مقاله به شرح کامل سررسید خاص 1402 و انواع سررسیدهای خاص می پردازیم که بهتر است قبل از خرید سالنامه سال 1402 نگاهی به آن بیندازید؛ شاید شما نیز از آن دست از افراد باشید که میخواهند از این نوع سالنامه های خاص و متفاوت داشته باشند!

اگر ازجمله افرادی هستید که مایلید شیک و خاص بودن را در حین سادگی میپسندید، پیشنهاد میکنیم به صفحه های سالنامه اروپایی 1402 و سالنامه وزیری 1402 ما نیز سری بزنید.

چرا بعضی از سررسید ها را خاص می نامیم؟

دسته بندی سررسید خاص به سررسید هایی نسبت داده می شود که آن سررسید از ویژگی های خاصی برخوردار باشد؛ این ویژگی ها میتوانند به شرح زیر باشند :

  • در استفاده از مواد اولیه متفاوت باشند
  • جلد سررسید طرح و جنس خاصی باشد
  • طرح کلی سررسید خارج از چهارچوب معمول باشد (میتواند شکل هندسی داشته باشد مثل نیم دایره، مربع و …)
  • موضوع سررسید (مثلا میتواند فقط برای برنامه ریزی باشد که به آن پلنر میگویند یا برای حسابداری و … باشد.)

هر کدام از موارد بالا میتواند تفاوت های عمده ای در سررسید ایجاد کند و آن را به شکلی خاص درآورد.

وجه تمایز سالنامه خاص با دیگر سالنامه ها در چه چیزی است؟

شما اگر مدیر یک شرکت یا دفتری هستید خیلی جذاب است که سررسیدی با جلد خاص و صفحاتی زیبا در دست داشته باشید و در تمام جلساتتان آن را همراه خود داشته باشید تا نکاتی در آن یادداشت کنید.

همچنین شما شاید وکیل، جهانگرد، مهندس و …  باشید که برای یادداشت برداری نیاز به یک سررسید خاص داشته باشید.

مجموعه آوای عرشیا با نمونه های زیبایی از سررسید ها، قطعا شما را در متفاوت بودن هر چه بیشتر کمک خواهد کرد . نمونه های زیادی از این سررسید ها را میتوانید ببینید و هر کدام را به شیوه سفارشی میتوانید به سالنامه خاص خود تبدیل کنید.

قیمت سررسید خاص 1402 به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت سالنامه های خاص و متفاوت 1402 کاملا به سلیقه و خواسته شما بستگی دارد.

شاید شما بخواهید جلد سررسید تان از چرم مصنوعی با رنگ های متفاوت باشد، یا طرحی طلاکوب روی آن داشته باشد ، جلد آن از جنس چوب باشد و …

یا این که دوست دارید برگه هایی که سالنامه تان را تشکیل داده است از جنسی خاص و متفاوت باشد، مثل کاغذ گلاسه، مقوا و یا هر نوع کاغذ خاص دیگری….

پس با این وجود مواد اولیه استفاده شده در سالنامه سفارشی شما در تعیین قیمت حرف اول را میزند.

گرچه  نوع عرضه کالا، حک کردن لوگو روی جلد و صفحات، چاپ لیزری لوگو، اخصاصی کردن لت چهارصفحه اول، چاپ یادداشت اختصاصی در سررسید و ….   روی قیمت سالنامه تأثیر گذار خواهد بود.

مجموعه آوای عرشیا به شما این اطمینان را خواهد داد که با بهترین قیمت و مرغوب ترین مواد اولیه  آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.

سررسیدهای دانش آموزی، طبیعت دوست و ازدواج!

اغلب در کشور های پیشرفته برای بعضی از دسته افراد مدل های سررسید خاصی ساخته شده است.

– به طور مثال سررسید دانش آموزی ؛ به دلیل این که دانش آموزان در همه کشورها درس های زیادی دارند که باید در طول روز به تمام آنها رسیدگی کنند، پس به برنامه ریزی و مدیریت کردن زمان نیاز دارند.

این نوع سررسیدها به گونه ای طراحی شده که در صفحات آن امکان برنامه ریزی روزانه و در بعضی از آن ها صفحاتی برای تمرین دانش آموز نیز اختصاص داده شده است.

در ایران، کشور ما نیز، دفاتر و سررسیدهایی به عنوان پلنر به تازگی طراحی شده است که این امکان را فراهم می کند که برای همه افراد به خصوص دانش آموزان مفید و کاربردی خواهد بود.

– مثالی دیگر از این نوع سالنامه های خاص، سالنامه طبیعت دوست است؛ این نوع سررسید ها به شکلی است که مواد اولیه آن ها سازگار با محیط زیست و جنس کاغذهای آن با استفاده از مواد بازیافتی است. طرفداران این نوع سالنامه های خاص همان گونه که از اسم آن مشخص است، افرادی هستند که حامی محیط زیست به شمار می آیند و در حفظ آن تلاش می کنند.

– سالنامه بعدی که به توضیح آن خواهیم پرداخت ، سالنامه ازدواج است که میتواند خیلی جذاب و سال ها بعد از ازدواج نیز به عنوان یادبودی از آن روزگاران داشته باشید؛

این نوع از سررسید صفحاتی برای برنامه ریزی های روزهای دشوار قبل از مراسم عروسی است که در آن تمام برنامه ها طبق زمان بندی روز و ماه یادداشت می شود که همه چیز طبق روال پیش رود و چیزی از قلم نیفتد. در این سررسیدهای خاص و جالب می توان تمام هزینه ها را نیز یادداشت کرد.

گرچه در کشور ما چنین سررسیدی با وجود تمام جذابیت و کاربردی که دارد ساخته نشده، ولی شما می توانید با استفاده از یک سررسید معمولی، صفحات آن را به هر شکلی که خودتان می خواهید طراحی کنید و آن را به مراحل ازدواجتان اختصاص دهید!

آوای عرشیا جهت این کار سررسید اروپایی مدل آراد را به شما معرفی میکند!

اگر به هر دلیلی مجبور به حمل مداوم سررسید هستید، پیشنهاد ما سالنامه پالتویی است. برای دیدن محصولات این مدل، به صفحه سررسید پالتویی مراجعه کنید.

چرا سررسید و سالنامه را از آوای عرشیا تهیه کنیم؟

مزایایی که آوای عرشیا به شما میدهد:

  • اختصاصی کردن انواع سررسید و سالنامه
  • چاپ لوگو، شعار و اطلاعات تماس شما در قسمت های موردنظر شما
  • سفارش در تیراژ های مختلف
  • تولید مستقیم و بی واسطه
  • قیمت های مناسب
  • کیفیت مطلوب و مناسب

برای سفارش و انتخاب مدل های سررسید تردید دارید؟
با ما تماس بگیرید، کارشناسان آوای عرشیا بهترین ها را برای شما معرفی میکنند

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *