تقویم رومیزی یادداشت دار 1402 | قیمت و خرید تقویم رومیزی یادداشتی

تقویم رومیزی یادداشت دار 1400

یکی از نمونه های جذاب و کاربردی از تقویم های رومیزی ، تقویم رومیزی یادداشتی است که به نام تقویم رومیزی یادداشت دار نیز معروف هستند.

جذابیت این تقویم ها  به تعبیه شدن قسمتی جهت یادداشت برنامه روزانه است. ابعاد برگه ها در تقویم های رومیزی یادداشتی به ابعاد تقویم ‌رومیزی بستگی دارد.

این مدل تقویم رومیزی در انواع و ابعاد مختلفی تهیه و تولید میشود.

تقویم رومیزی یکی از بهترین ابزارها برای تبلیغات و برندسازی است، چراکه میتواند به مدت 1 سال یا 365 روز جلوی چشم مخاطبانتان قرار بگیرد. برای دیدن مدل های تقویم رومیزی یادداشت دار آوای عرشیا، در ادامه با ما همراه باشید.

 قیمت تقویم رومیزی یادداشتی 1402 به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت تقویم رومیزی یادداشت دار می‌تواند به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد عواملی مانند جنس تقویم‌رومیزی، نوع صحافی، تعداد برگه ها، با پایه یا بدون پایه بودن تقویم رومیزی یادداشت دار و  مواردی از این دست.

ما در آوای عرشیا تمامی موارد بالا را قبل از سفارش شما به همراه قیمت تمام شده تنهایی به شما خواهیم گفت.

بسته به موارد گفته شده در بالا شما میتوانید تقویم رومیزی یادداشت دار خود را با قیمت مناسب از آوای عرشیا تهیه کنید. به همین منظور و برای دیدن مدل های تقویم رومیزی 1402 میتوانید به صفحه تقویم رومیزی 1402 مراجعه کنید.

 تعداد برگ های یادداشت در تقویم رومیزی یادداشتی

تعداد برگ ها در این مدل تقویم رومیزی در وهله اول به فضای تعبیه شده در آن بستگی دارد و در مرحله بعد به میزان نیاز شما بستگی خواهد داشت.

به این نکته توجه کنید که حجم بالای برگه ها در تقویم رومیزی یادداشتی می‌تواند باعث سنگین‌تر شدن آن و در نتیجه نارضایتی کاربران شود.

همینطور توصیه ما این است که از برگ هایی  از جنس تحریر در این تقویم ها استفاده شود استفاده از برگ هایی مانند گلاسه خودداری شود به این دلیل که جوهر خودکار در برگه‌های گلاسه دیرتر خشک می‌شود و باعث غیر قابل استفاده شدن این برگه ها خواهد شد.

 تقویم های رومیزی یادداشت دار 1402 را تا چه اندازه می توان اختصاصی نمود؟

همانطور که قبلاً گفته شد مهمترین عاملی که ابعاد تقویم‌رومیزی را تعیین می کند نوع طراحی و در واقع نوع تقویم رومیزی است ، اختصاصی نمودن تقویم رومیزی یادداشتی تا حدود زیادی به این مورد مرتبط است

یکی از خدمات مهمی که آوای عرشیا را از دیگر رقبا متمایز می کند این است که شما می توانید  تمامی قطعات تقویم رومیزی یادداشتی خود را به مانند تقویم های رومیزی دیگر اختصاصی کنید قسمت هایی مانند جنس پایه ، کاغذ ویرگول سایز و …

اختصاصی کردن یا سفارشی کردن تقویم رومیزی یادداشت دار می‌تواند شامل درج لوگو در برگه های این مدل تقویم باشد

تقویم رومیزی یادداشتی چه مزایایی دارد؟

تقریباً همه ما در محل کار به واسطه شغلی که داریم به نکاتی بر میخوریم که نیاز است آنها را یادداشت کنیم همین مورد باعث می شود که این نوع تقویم ها بسیار کاربردی تر از مدل های دیگر از تقویم رومیزی باشند.

همین کاربردی بودن  هدایای تبلیغاتی که تقویم های رومیزی نیز جزئی از آنها هستند باعث تاثیر بیشتر در مخاطب می شوند در واقع می توان تقویم های رومیزی یادداشتی را یکی از بهترین ابزارهای تبلیغاتی برای شرکت ها ، ادارات و سازمان ها دانست.

شما می توانید با درج لوگو  ، تصویری از کسب و کار خود در کنار تقویم به دیده شدن بیشتر برند خود کمک کنید.

هزینه مقرون به صفحه این مدل تقویم ها نیز یکی از دلایل استفاده از آن است.

چرا تقویم رومیزی را از آوای عرشیا تهیه کنیم؟

مزایایی که آوای عرشیا به شما میدهد:

    • اختصاصی کردن انواع تقویم رومیزی: میتوانید از قطعات زیر تا درشتی که در تقویم های رومیزی آوای عرشیا به کار برده میشود را خودتان انتخاب کنید. قسمت هایی مثل پایه تقویم رومیزی، قسمت رویی صفحات پشت صفحات، پلاک فلزی روی پایه و حتی فضای داخل پایه را می توانید با سلیقه خودتان انتخاب کنید

    • چاپ لوگو، شعار و اطلاعات تماس شما در قسمت های موردنظر شما

    • سفارش در تیراژ های مختلف

    • قیمت های مناسب به جهت تولید مستقیم و بی واسطه

    • کیفیت مطلوب و مناسب

برای سفارش و انتخاب مدل های تقویم رومیزی تردید دارید؟
با ما تماس بگیرید، کارشناسان آوای عرشیا بهترین ها را برای شما معرفی میکنند

4 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *