تقویم رومیزی تبلیغاتی 1402 | خرید تقویم رومیزی تبلیغاتی جذاب با قیمت عالی

تقویم رومیزی تبلیغاتی 1400 آوای عرشیا

یکی از بهترین ایده ها برای تبلیغات هر کسب و کاری، تقویم رومیزی تبلیغاتی با نام برند و لوگوی پیشه و حرفه شما است.

مجموعه چاپ و تبلیغات آوای عرشیا به شما این نوید را میدهد که با استفاده از تقویم های رومیزی این گروه، مخاطبانتان تقویم های شما را برای استفاده یک ساله خود برگزینند.

برای تأیید این ادعا پیشنهاد میکنیم نمونه هایی از تقویم رومیزی های ما را بنگرید، که در صفحه تقویم رومیزی 1402 موجود میباشد.

دیگر مدل های تقویم رومیزی تبلیغاتی + نکات جالب!

 

همانطور که میدانید معمولا همه افراد، از ابتدای سال نو تا پایان آن، از تقویم رومیزی استفاده میکنند. پس بهتر است که شما با هدیه دادن تقویم تبلیغاتی خود، برند خود را در تمام طول سال به آن ها یادآور شوید.

ولی ممکن است افراد از مشاغل متفاوت چندین نوع از این تقویم های تبلیغاتی را دریافت کنند؛ پس چیزی که آن ها را مجاب میکند که از تقویم رومیزی شما استفاده کنند تا نام تجاری شما یک سال مداوم جلوی چشم آن ها باشد، این است که تقویم رومیزی تبلیغاتی 1402 شما هرچه زیبا تر و خاص تر باشد.

با دیدن مدل های بیشتر تقویم رومیزی، طراحی های خاص این تقویم ها را با دیگر برندهای چاپ تقویم رومیزی تبلیغاتی در تهران و دیگر مناطق ایران مقایسه کنید.

این نکته گفتنی است که تقویم های رومیزی مجموعه آوای عرشیا از نوع ایستاده میباشد که برای استفاده افراد معمول تر است، این تقویم رومیزی های ایستاده میتواند نوعی جذابیت برای میز کار هم باشد، درصورتیکه تمایل به دیدن نمونه های بیشتر دارید روی لینک صفحه تقویم رومیزی ایستاده کلیک کنید.

با تقویم رومیزی تبلیغاتی از چشم مخاطبانتان دور نمی مانید!

با یک تیر دو نشان بزنید! هم تبلیغ هم هدیه!

در روزهای پایانی سال، زمانیکه قصد ارسال سفارش مشتری های خود را داشتید، خیلی جذاب است که به پاس انتخاب مجموعه شما و خرید از شما، هدیه ای به رسم یادبود برای تبریک سال نو به آنها بدهید.

چه هدیه ای زیبا ترو کاربردی تر از یک تقویم رومیزی خاص که درخور مشتریانتان باشد.

درست است که هدیه ای که شما به مشتریانتان می دهید برای آن ها رایگان باشد ولی از هر رایگانی که نمیشود استفاده کرد!

گاهی این هدیه های رایگان جنبه زیبایی به ما نمیدهند که ما از آنها استفاده کنیم و مجبور میشویم اگر نخواهیم داخل سطل زباله بیندازیم، آن را به دوری بیندازیم!

پس برای جلوگیری از این کار بهتر است حالا که قصد دارید برای تبلیغاتتان هزینه کنید، در به کارگیری این نوع بازاریابی دقت و سلیقه به خرج دهید تا تبلیغاتتان موثر واقع شود.

اگر میخواهید هدیه ای زیبا برای مشتریانتان به ارمغان آورید که آن را به مدت یک سال مداوم روی میزشان بگذارند و با لذت از آن استفاده کنند، جلوه بصری که تقویم رومیزیتان خواهد داشت نکته ای بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

همانطور که شما از آن دست کسب و کارهای خاص و شایسته هستید، پس احساس خاص بودن را در مشتریانتان نیز باید ایجاد کنید. یکی از راه های ایجاد این خاص بودن، انتخاب تقویم رومیزی خاص و لاکچری برای هدیه به مخاطبانتان می باشد.

آوای عرشیا با طراحی و استفاده از مواد اولیه منحصر به فرد در تقویم رومیزی این امکان را برای شما فراهم کرده است؛ پیشنهاد میکنیم مدل های بیشتر را در صفحه تقویم رومیزی لاکچری بازدید نمایید.

همیشه جلوی چشم مخاطبانتان خواهید بود…

استفاده از تقویم رومیزی مسئله ای است که همه ما به اهمیت آن واقف هستیم.

آنچه که به نظر میرسد این است که هیچ میز کاری بدون تقویم رومیزی قابل تصور نیست؛ یعنی یکی از مواردی که روی میز کار هر کسی جا دارد، تقویم رومیزی است.

پس با توجه به اهمیت این موضوع، میتوان این مورد کاربردی را به یکی از راه های بازاریابی تبدیل کرد.

هر میزی به یک دفترچه  برای یادداشت کردن وقایع مهم و یا یادآوری نکات نیاز دارد، شما با در نظر گرفتن این نکته میتوانید تقویم رومیزی تبلیغاتی با اضافه کردن برگه هایی برای یادداشت،  کاربردی تر کنید و بیش از این مشتریانتان را غافلگیر کنید! آوای عرشیا با طراحی نمونه هایی زیبا از تقویم رومیزی یادداشت دار این نیاز شما را فراهم خواهد کرد؛ برای دیدن توضیحات کامل و نمونه های بیشتر به صفحه تقویم رومیزی یادداشتی مراجعه نمایید.

جهت سفارش هر یک از مدل های بالا به صفحه چاپ تقویم رومیزی مراجعه کنید

قیمت مناسب در تبلیغات

شما برای کسب و کار خود از چه نوع تبلیغاتی استفاده می کنید؟ بیلبورد های بزرگراه؟ تبلیغات رسانه ای؟ تبلیغات شبکه های اجتماعی؟

آیا به دنبال روشی ارزانتر و ساده تر هستید که اتفاقا تأثیر زیادی هم به همراه داشته باشد؟ ما به شما استفاده از تقویم رومیزی برای تبلیغاتتان پیشنهاد میدهیم.

با استفاده از تقویم رومیزی های تبلیغاتی شما میتوانید با قیمتی مناسبتر و حتی تأثیرگذارتر به نوعی از بازاریابی برای کسب و کارتان بپردازید و نام تجاری خود را به مخاطبانتان یادآور شوید

شاید مشتریان شما از آن دست از کسب و کارهای اداری دارند که برای شما پیشنهادمان این است که سری به صفحه تقویم رومیزی اداری آوای عرشیا بزنید، که هم شیک و زیباست و همچنین از لحاظ قیمت برای شما به صرفه تر و ارزانتر خواهد بود. پس از این مدل تقویم رومیزی ها برای تبلیغات خود غافل نشوید!

امکان ارسال ساده به مخاطبان تان
با توجه به حجم و وزن کم تقویم رومیزی، شما میتوانید آن را به همراه سفارشات مشتریان خود در روزهای پایانی یا آغازی هر سال به آن ها تقدیم نمایید.

برای سفارش تقویم رومیزی به عنوان تبلیغ بهتر است با مدل های بیشتری از این تقویم ها آشنا شوید. برای نمونه تقویم رومیزی فانتزی یکی از طرح های جذاب خواهد بود.

برای قیمت گذاری روی تقویم های رومیزی تبلیغاتی 1401 به چه نکاتی توجه میشود؟

نکاتی که برای معین ساختن قیمت این نوع تقویم مدنظر گرفته می شود به این ترتیب میباشد:

  • چاپ لیزری لوگو یا نام تجاری
  • درصورت درخواست شما نوع طرحی که برای صفحات تقویم در نظر دارید

مقایسه تقویم رومیزی تبلیغاتی و اختصاصی

شاید با دیدن صفحه تقویم رومیزی اختصاصی، این سوال برایتان پیش بیاید که این تقویم رومیزی هم نوعی تقویم تبلیغاتی میباشد؛ پس فرق میان این دو در چیست؟

باید به عرضتان برسانیم که این دو تقویم رومیزی تفاوت های بنیادین با هم دارند که ما در این قسمت به توضیح آن خواهیم پرداخت.

تعریف تقویم رومیزی تبلیغاتی و اختصاصی با کلامی ساده!

تقویم رومیزی تبلیغاتی : وقتی شما از بین نمونه های تقویم های رومیزی مجموعه آوای عرشیا یکی را برگزینید و فقط بخواهید که جنبه تبلیغاتی کسب و کار خود را به آن بدهید، یعنی هک کردن لوگو، یا نام تجاری خود و یا قراردادن عکس هایی از مجموعه خود در تقویم ، به این تقویم رومیزی صفت تبلیغاتی داده می شود.

تقویم رومیزی اختصاصی: ولی اگر خواستید فراتر از این نیز  بروید به این صورت که

  • در مواد اولیه آن تغییراتی (درحد امکان) به وجود آورید
  • طراحی تقویم رومیزی با تصویری که شما ارائه می دهید
  • تغییر قطع و اندازه تقویم
  • طراحی نوع نوشتار تقویم

با این تغییرات تقویم شما به حالت اختصاصی تغییر پیدا خواهد کرد که مخصوص شما و نام تجاری شما خواهد شد.

یکی از انواع تقویم های رومیزی که در استفاده از مواد اولیه با بقیه تفاوت دارد، تقویم رومیزی از جنس چوب میباشد، از این مدل های خاص، میتوانید در صفحه تقویم رومیزی چوبی دیدن کنید.

چرا تقویم رومیزی را از آوای عرشیا تهیه کنیم؟

مزایایی که آوای عرشیا به شما میدهد:

    • اختصاصی کردن انواع تقویم رومیزی: میتوانید از قطعات زیر تا درشتی که در تقویم های رومیزی آوای عرشیا به کار برده میشود را خودتان انتخاب کنید. قسمت هایی مثل پایه تقویم رومیزی، قسمت رویی صفحات پشت صفحات، پلاک فلزی روی پایه و حتی فضای داخل پایه را می توانید با سلیقه خودتان انتخاب کنید
    • چاپ لوگو، شعار و اطلاعات تماس شما در قسمت های موردنظر شما
    • سفارش در تیراژ های مختلف
    • قیمت های مناسب به جهت تولید مستقیم و بی واسطه
    • کیفیت مطلوب و مناسب

برای سفارش و انتخاب مدل های تقویم رومیزی تردید دارید؟
با ما تماس بگیرید، کارشناسان آوای عرشیا بهترین ها را برای شما معرفی میکنند

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *