6 مدل تقویم رومیزی ارزان، مناسب برای تبلیغات و برندینگ!

مدل های تقویم رومیزی ارزان سال 1400

تقویم رومیزی یکی از ارزانترین راه های تبلیغات و بازاریابی برای کسب و کارها است که در عین حال بسیار تأثیر گذار می باشد. برای کسب و کارهای مختلف این موضوع حائز اهمیت است که از تقویم رومیزی ارزان برای تبلیغات خود استفاده کنند.

البته لازم به ذکر است، هیچگاه کیفیت را فدای قیمت نکنید! چرا که این  هدیه تبلیغاتی ممکن است کارآمد نباشد و مخاطب هدفتان از آن استفاده نکند.

تقویم های رومیزی در نوع خود میتوانند به عنوان یک اکسسوری زیبا روی میز همه افراد جا داشته باشند پس اگر به ارزان بودن تقویم رومیزی خود دقت میکنید پس به زیبایی و طراحی آنها نیز توجه کنید که مشتریانتان را مجاب به استفاده از آنها بنمایید.

برای دیدن نمونه ها و توضیحات تقویم های رومیزی آوای عرشیا میتوانید از صفحه تقویم رومیزی 1402 دیدن فرمایید.

زیبایی تقویم رومیزی میتواند در تبلیغات شما تأثیرگذار تر به عمل آید. مجموعه آوای عرشیا با زیبایی هرچه تمام تر، تقویم های رومیزی را به شما ارائه میدهد که در این بین تقویم های رومیزی ارزان نیز وجود دارند که شما بسته به نیازتان میتوانید آنها را تهیه کنید.

چگونه تقویم رومیزی ارزان تری سفارش دهیم؟

تقویم های رومیزی از نظر قیمتی به مواردی بستگی دارند. در این قسمت قصد داریم مواردی را بیان کنیم که شما را برای سفارش دادن تقویم رومیزی ارزان راهنمایی کند؛ پس با ما همراه باشید.

تقویم رومیزی هر چه کوچکتر ارزانتر!

بزرگ و کوچک بودن تقویم رومیزی ، میزان استفاده از مواد اولیه و کاغذ را معین می کند که رابطه مستقیمی با ارزان و گران بودن تقویم رومیزی دارد.

 

پس هر چه تقویم رومیزی اندازه کوچک تری داشته باشد کاغذ و مواد اولیه کمتری استفاده خواهد کرد که این یعنی تقویم رومیزی ارزان تر خواهد بود.

* نکته ای که در این بین بهتر است بگوییم این است که، درست است که اندازه کوچک در تقویم رومیزی آن را  ارزانتر خواهد کرد ولی این کار صفحات تقویم را کوچک تر خواهد کرد که در این صورت نوشته ها و یا تبلیغاتی که شما می خواهید در صفحه قرار بگیرند ناخوانا خواهند شد و از تأثیر گذاری آن کاسته خواهد میشود.

وجود پلاک چاپ لیزری

اگر کاتالوگ تقویم رومیزی آوای عرشیا را دیده باشید، (برای دانلود کاتالوگ قیمت تقویم رومیزی اینجا کلیک کنید) یکی از مواردی که در ارزان بودن تقویم رومیزی مؤثر بوده است، وجود پلاک های فلزی است که روی آن چاپ لیزری شده است؛ روی این پلاک ها لوگو و یا نام تجاری کسب و کار شما چاپ لیزری می شوند که در بالابردن هزینه چاپ تقویم نقش خواهند داشت.

در لیست تقویم های آوای عرشیا تقویم رومیزی های ارزانتر، این پلاک را ندارند. مانند مدل زیر:

H3 تقویم رومیزی ارزان تر با چاپ لوگوی کمتر!

اگر به دنبال هر چه مقرون به صرفه تر و ارزانتر کردن تقویم رومیزی خود هستید، میتوانید به جای چاپ لوگو، شماره تلفن یا هر اطلاعات دیگری که میخواهید، روی تمام صفحات، فقط در صفحه ابتدایی تقویم رومیزی اطلاعاتتان را چاپ کنید که در این صورت تقویم رومیزی ارزان تری خواهید داشت.

ولی پیشنهاد ما این است که روی تمام صفحات تقویمتان تبلیغ خود را چاپ کنید چرا که با این وجود تبلیغ شما هر روز و ماه سال جلوی چشمان مخاطبان هدفتان خواهد بود تا این که فقط در یک صفحه از آن باشد.

 

اگر میخواهید تقویم رومیزی خود را به شیوه ای که منحصر به فرد خودتان است چاپ و طراحی کنید میتوانید به صفحه چاپ تقویم رومیزی رفته و توضیحاتی برای این هدف را مطالعه نمایید.

پایه بهینه تر برای تقویم رومیزی ارزان!

پایه هایی که در تقویم های رومیزی آوای عرشیا از جنس چوب (MDF) و یا پلاستیک فشرده (PVC) میباشد. تقویم های رومیزی که از پایه PVC بهره برده اند نسبت به جنس MDF ارزانتر هستند.

در بین تقویم هایی که پایه آن ها از جنس MDF میباشد نیز مدل هایی که از چوب کمتری برای طراحی پایه های تقویم رومیزی استفاده شده اند ارزانتر میباشند.

پس برای ارزان کردن تقویم رومیزی خود پیشنهاد می کنیم تقویم هایی را تهیه کنید  که پایه کوتاه تر و کمتری دارند.

تقویم رومیزی ارزان، زیبا و کارآمد میخواهید؟!

مجموعه تبلیغاتی آوای عرشیا تنوعی که در محصولات خود قرار داده است نیاز همه کسب و کار ها را با هر توان مالی که دارند فراهم کرده است؛

برای هر کسب و کاری، چه کسانی که قدرت خرید بالاتری دارند ، تقویم های رومیزی لاکچری با پایه های زیبا و خلاقانه به همراه پلاک های چاپ لیزری، چه کسانی که میخواهند از تقویم رومیزی ارزان و مقرون به صرفه تری برای تبلیغات خود استفاده کنند، تقویم هایی با استفاده از مواد مطلوب و با کیفیت ولی به میزان مختصرتری در طراحی تعبیه گردیده است که با استفاده از آن ها میتوانند از بهترین نوع تبلیغات استفاده کنند.

 

برای تماس از طریق واتساپ کلیک کنید

جهت سفارش هر یک از مدل های بالا به صفحه چاپ تقویم رومیزی مراجعه کنید

چرا تقویم رومیزی را از آوای عرشیا تهیه کنیم؟

مزایایی که آوای عرشیا به شما میدهد:

    • اختصاصی کردن انواع تقویم رومیزی: میتوانید از قطعات زیر تا درشتی که در تقویم های رومیزی آوای عرشیا به کار برده میشود را خودتان انتخاب کنید. قسمت هایی مثل پایه تقویم رومیزی، قسمت رویی صفحات پشت صفحات، پلاک فلزی روی پایه و حتی فضای داخل پایه را می توانید با سلیقه خودتان انتخاب کنید
    • چاپ لوگو، شعار و اطلاعات تماس شما در قسمت های موردنظر شما
    • سفارش در تیراژ های مختلف
    • قیمت های مناسب به جهت تولید مستقیم و بی واسطه
    • کیفیت مطلوب و مناسب

برای سفارش و انتخاب مدل های تقویم رومیزی تردید دارید؟
با ما تماس بگیرید، کارشناسان آوای عرشیا بهترین ها را برای شما معرفی میکنند

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *