_

چاپ تقویم رومیزی | سفارش چاپ تقویم رومیزی اختصاصی 1403 با قیمت مناسب

آوای عرشیا

با ورود به اولین سال قرن، سال 1403، شما نیز میتوانید با چاپ تقویم رومیزی اختصاصی ،  هدیه ای زیبا و شیک برای مشتریان و همکاران خود به ارمغان آورید. سفارش تقویم رومیزی اختصاصی، علاوه بر این که میتواند یک اکسسوری زیبا، جذاب و خاص باشد، میتواند نیاز شما را برای تبلیغات و برندینگِ شرکت، مجموعه، اداره و یا سازمان‌تان برآورده کند.

شما می توانید طرح اختصاصی خود را برای چاپ تقویم رومیزی 1403 در اختیار ما بگذارید تا مجموعه آوای عرشیا آن را به تقویم رومیزی با طرح اختصاصی شما بدل کند.

بهترین ها را برای شما آماده کرده ایم

با سفارش تقویم رومیزی های آوای عرشیا، شما هم خاص باشید!

_

یکی از خدمات جذاب آوای عرشیا چاپ تقویم رومیزی میباشد. مزیتی که تقویم های رومیزی آوای عرشیا نسبت به بقیه برند ها دارد، طراحی خاص این تقویم ها با استفاده تلفیقی از ورق پلکسی و چوب MDF میباشد.

 مجموعه تبلیغاتی آوای عرشیا به فکر سبک بودن و راحت بودن کار در عین زیبایی و جذابیت آن بوده است؛ پس برای این موضوع در استفاده از مواد اولیه برای طراحی های خاص و خلاقانه تقویم رومیزی های خود از سبکترین و بهترین نوع آن استفاده کرده است.

پلکسی یکی از همین مواد اولیه میباشد که علاوه بر زیبایی بخشیدن به تقویم های رومیزی، آن را سبک­تر و در عین حال بی خطر در اثر شکستگی، می نماید.

تقویم رومیزی اختصاصی، گزینه ای برای متفاوت بودن!

_

تقویم رومیزی اختصاصی، چیزی فراتر از مدل های آماده است! با این روش شما میتوانید در حد امکان، حتی مواد اولیه را نیز اختصاصی کنید! تغییر در طراحی با تصاویر خودتان، تغییر قطع و اندازه، طراحی نوع نوشتاری، تنهای جزئی از تغییرات تقویم های رومیزی اختصاصی میباشد که با این تغییرات، تقویم رومیزی شما کاملا منحصر به شما خواهد بود!

تعیین قیمت چاپ تقویم رومیزی اختصاصی 1402 به چه عواملی بستگی دارد؟!

_

اگر مایل هستید بیشتر درمورد پلکسی بدانید، به صفحه پلکسی چیست مراجعه کنید.

بازه قیمت چاپ تقویم رومیزی اختصاصی، به عواملی مانند: مواد اولیه (جنس کاغذ، جنس و نوع پایه و…)، نوع طراحی، چاپ لیزری لوگو یا نام تجاری، قطع یا اندازه تقویم، تیراژ چاپ و سفارش و… بستگی دارد.

سفارش چاپ تقویم رومیزی 1402

 کنار هدیه سال نو تقویم رومیزی 1403 یک ایده جذاب خواهد بود. این هدیه سالهاست که در بین مردم جا گرفته است، خصوصا مدیران و صاحبان مشاغل که به دنبال تهیه یادبودی برای همکاران و یا مشتریان خود در اوایل سال نو هستند، میباشند.

مدل های تقویم رومیزی 1403 آوای عرشیا

چه مواردی باعث ایجاد تقویم رومیزی اختصاصی میشود؟

بعضی از افراد به دلیل حساسیت بالای کسب و کارشان و رقابت نزدیکی که با همکاران صنف کاری خود دارند، به دنبال تبلیغاتی خاص تر هستند.

یکی از تبلیغاتی که میتواند نشانه خاص بودن شما باشد، تقویم رومیزی است.

حالا اگر میخواهید یک گام از بقیه که تقویم رومیزی جزئی از تبلیغات سالانه شان است، جلوتر باشید، باید به دنبال خاص بودن در این زمینه باشید.

برای این هدف میتوانید به دنبال چاپ تقویم رومیزی اختصاصی باشید.

مواردی که میتواند در مجموعه آوای عرشیا تقویم رومیزی شما را اختصاصی کند، میتواند شامل موارد پایین باشد:

  • استفاده از پلکسی های رنگی در سفارش تقویم رومیزی
  • چاپ تبلیغات در هر صفحه از تقویم رومیزی
  • تغییر رنگ چاپ تقویم رومیزی اختصاصی

 

چه کسب و کارهایی در سال 1402 بهتر است از تقویم رومیزی اختصاصی استفاده کنند؟

همانگونه که قبلا به آن اشاره کردیم، بعضی از کسب و کارها بیشتر به سفارش تقویم رومیزی نیازمندند. و در بین آن ها بعضی نیز هستند که نیاز به اختصاصی کردن آن دارند.

در سال 1400 برخی از مشاغل پردرآمد، لیست شده است. که این مشاغل بهتر است تقویم رومیزی اختصاصی 1402 را در تبلیغات خود داشته باشند تا از رقبای خود بالاتر باشند.

از کسب و کار هایی که نیاز به این کار دارد میتوان به دسته کسب و کارهای لاکچری و خاص اشاره کرد؛

مانند:

  • کسب و کارهای بازرگانی و تجاری
  • طراحان دکوراسیون
  • مشاوران مد و فشن
  • برگزار کننده مراسم
  • هوشمند سازان مساکن

این مشاغلی که در بالا ذکر شد، جزو مشاغل پردرآمد و با کلاس کاری بالا هستند، که تبلیغات لوکس و اختصاصی باید انجام دهند تا به مشتری حس بهتری انتقال شود.

برای این کسب و کارها چاپ تقویم رومیزی اختصاصی 1402 را پیشنهاد میکنیم. شما میتوانید از نمونه تقویم رومیزی های لاکچری و خاص آوای عرشیا دیدن نموده و برای اختصاصی کردن آن ها، با ما در تماس باشید.

چرا آوای عرشیا را برای چاپ تقویم رومیزی انتخاب کنیم؟

کیفیت مطلوب

مواد استفاده شده در چاپ تقویم رومیزی از مواد درجه 1 و کیفیت بالاست، همینطور از جدیدترین دستگاه ها برای کاهش درصد خطا، بالابردن دقت و کیفیت استفاده میشود. موردی که در تقویم رومیزی مشاهده میشود، تغییر رنگ برگه هاست که در آوای عرشیا این مورد وجود ندارد.

قابلیت سفارشی سازی

سفارشی سازی تقویم رومیزی یکی از مهمترین عوامل انتخاب آوای عرشیا می‌باشد. شما میتوانید تمام قطعات و اجزای تقویم رومیزی را به صروت اختصاصی سفارشی سازی کنید.

فضای تبلیغاتی مناسب

قطعا یکی از بهترین ابزار ها برای تبلیغات و برندینگ در روش سنتی، تقویم رومیزی است. فضای تبلیغاتی مناسب و خوبی برای درج لوگو و شعار سازمان یا شرکت ها در تقویم های رومیزی آوای عرشیا قراردارد تا به مدت یک سال پیش چشمان مخاطبانتان قرار گیرد.

قیمت مناسب

ما کیفیت را ارزان نمیدهیم! تمام مدل های تقویم رومیزی آوای عرشیا، طراحی و ساخته شده خود مجموعه است و به همین دلیل از تولید مستقیما به مصرف کننده میرد و این موضوع با کاهش قیمت ها رابطه مستقیم دارد.

خلاقیت در طراحی

میتوان گفت، ظاهر تقویم رومیزی از مهمترین عوامل انتخاب یک تقویم رومیزی برای تبلیغات می‌باشد. ما از این موضوع آگاهیم و بهترین طراحی ها را میتوانید در آوای عرشیا ببینید. خلاقیت در طراحی عامل متمایز بودن آوای عرشیا است.

استحکام بالا

به دلیل استفاده از مواد خوب و مرغوب در چاپ تقویم رومیزی، ضخامت و استحکام برگه ها بالا رفته و مواردی مانند خمیده شدن، کج شدن یا ازبین رفتن فنر، خراب شدن یا تغییر رنگ و کنده شده برگه ها و… دیده نمیشود.
تقویم رومیزی مدل مونیخ

مشتریانی که به ما اعتماد کردند

_

8 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *