راهنمای تهیه سررسید | نکات مهم و کلیدی در رابطه با تهیه یک سررسید مناسب

راهنمای تهیه یک سالنامه خوب!

یکی دیگر از هدایایی که کسب و کارهای مختلف میتوانند به عنوان تبلیغات به مخاطبان هدف و مشتریان خود تقدیم کنند، سررسید میباشد. برای تهیه سررسیدها بهتر است از یک سری نکات اطلاع داشته باشید تا در هنگام خرید و سفارش دچار اشتباه نشوید. برای آگاهی از نکات خرید انواع سررسید در این مقاله با ما همراه باشید…

 

اگر قصد تهیه سررسید را دارید این نکات را از دست ندهید!

سررسید ها در انواع مختلفی هستند که هر کدام تفاوت هایی دارند که این تفاوت ها باعث ایجاد اختلاف قیمت، تفاوت در کاربرد، تفاوت در کسب و کاری که قصد سفارش هر مدلی از سررسید را دارند .

با آگاهی به این مسئله بهتر است برای خرید هر نوع سررسید نکاتی را بدانید که این نکات به شرح زیر خواهد بود:

 

در هنگام تهیه سررسید به انواع آن توجه نمایید…

یکی از نکاتی که باید بدانید این است که سررسید ها در دسته بندی های متفاوتی قرار داده میشوند، که این دسته ها بر اساس ویژگی هایی مثل قطع، جلد و رویه، نوع دوخت و…  آن سررسید ایجاد میشود.

در قسمت زیر به طور خلاصه ، ویژگی های هر نوع از سررسید را بیان میکنیم ولی برای اطلاعات کاملتر میتوانید به صفحه انواع سررسید مراجعه نمایید.

 

قطع سررسید مهم ترین نکته در هنگام خرید

سررسید وزیری یکی از انواع مختلف در سررسید ها است که جزو رایج ترین آن ها نیز میباشد.

این سرررسید در قطع استاندارد 17 در 24 تولید میشود.

این نوع از سررسید از نظر اندازه کوچکتر از سررسید وزیری میباشد که به صورت دقیقتر بخواهیم بگوییم در اندازه 12.5 در 22 میباشد.

 

تفاوت در بهای هر کدام از سررسیدها

یکی از موارد مهم در خرید نوع های مختلف در سررسید، هزینه تمام شده کار میباشد.

اگر بخواهیم به طور خلاصه اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم، باید بگوییم که هزینه تمام شده سررسید وزیری بالاتر از مدل اروپایی میباشد. و شما اگر به دنبال به صرفه تر کردن سفارشتان هستید میتوانید مدل اروپایی را انتخاب کنید.

برآورد هزینه یک سررسید به عوامل مختلفی همچون: اندازه و قطع سررسید، نوع دوخت، جلد و رویه، نوع کاغذهای استفاده شده در داخل آن، چاپ صفحات و … بستگی دارد.

برای دیدن اطلاعات دقیقتر از قیمت سررسید ها میتوانید صفحه خرید سررسید 1402 با قیمت مناسب را مطالعه نمایید.

 

نوع اتصال برگه های سررسید نکته ای قابل توجه در هنگام خرید!

شیوه های متفاوتی در متصل کردن برگه های داخل سررسید وجود دارد که شما باید برای بالا بردن کیفیت خریدتان به این نکته توجه کنید:

  • ته دوخت: یکی از شیوه های رایج، محکم، با ماندگاری بالا و با اشغال فضای کمتر به علاوه مقرون به صرفه میباشد. به این صورت است که هر 8 تا یا 4 برگه به هم دوخته میشود و تمام این برگه ها به آستر بدرقه سررسید متصل شده و در آخر روی جلد کار قرار میگیرند. لازم به ذکر است که تمامی سررسید های مجموعه تبلیغاتی آوای عرشیا به روش ته دوخت تولید میشوند که این یعنی ساخت با کیفیت و ماندگار
  • کلاسوری: از دیگر روش های متصل کردن برگه ها، روش کلاسوری است؛ به این صورت که برگه ها پانچ شده و داخل فنر هایی که امکان باز وبسته شدن را دارند قرار میگیرند. این روش بیشتر به درد کسانی میخورد که آموزشگاهی هستند و سررسید ها را برای تبلیغات به دانشجویان هدیه میدهند که البته ناگفته نماند که این روش سررسید شما را خیلی گران خواهد کرد.
  • سیمی: در این شیوه از اتصال برگه ها برگه ها پانچ شده و در فنر های پلاستیکی و یا فلزی قرار میگیرند این کار از لحاظ استحکام رده بالاتری دارد ولی از لحاظ هزینه و فضای اشغالی بیشتر از روش ته دوخت میباشد.

 

نوع کسب و کار سفارش دهنده

از دیگر موارد تأثیر گذار در خرید هر نوع از سررسیدی، نوع کسب و کار سفارش دهنده میباشد.

این که شغل شما چیست و با چه دسته از افرادی سر وکار دارید میتواند شما را در انتخاب نوع سررسید تان کمک ویژه ای کند.

به طور مثال؛ اگر شما جزو شرکت های بازاریابی هستید و میخواهید به مشتریان و یا کارکنان خود سررسید هدیه کنید، بهتر است از نوع اروپایی استفاده کنید چرا که جای کمتری را میگیرد و میتواند همیشه همراه مخاطبانتان باشد.

و یا اگر صاحب بازرگانی و تجارت هستید و با شرکت ها سرکار دارید ، سررسید های وزیری و یا مدیریتی برای شما مناسب تر است.

 

سررسید شخصی سازی شده

بعضی افراد به دنبال شخصی سازی کردن سررسید خود برای تبلیغات کسب و کار خود هستند؛ این یکی از روش هایی است که باعث بیشتر دیده شدن و جذب بیشتر مخاطبان خواهد شد.

اگر شما هم میخواهید اطلاعاتی در رابطه با سفارشی سازی سررسید ها کسب کنید، از صفحه چاپ و سفارش سررسید اختصاصی دیدن نمایید.

**همیشه و در هر زمان در کنار شما هستیم**
با ما تماس بگیرید، کارشناسان آوای عرشیا بهترین ها را برای شما معرفی میکنند

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *