تقویم رومیزی فانتزی 1402 | سفارش و خرید تقویم رومیزی فانتزی

تقویم رومیزی فانتزی 1400

تقویم رومیزی فانتزی نوعی از تقویم رومیزی است که در طرح خاص و فانتزی می باشد؛ اغلب در این نوع از تقویم های رومیزی، طرح های گرافیکی فانتزی، طرح های حویانات ، نقاشی های چاپی و … به کار برده می شود. این نوع از تقویم ها میتواند دارای احجام خاصی باشد ، مثلا 6 ضلعی، به شکل حیوانات یا در قالب گل و …

چیزی که این نوع تقویم رومیزی را متمایز میکند همانگونه که از اسم آن مشخص است ، طرح و قالب فانتزی است که برای آن استفاده می شود.

مدل های دیگری از تقویم رومیزی ایستاده

یکی از خریداران این نوع از تقویم های رومیزی، فروشگاه های لوازم تحریری می باشند که با جامعه ای از افراد که سلیقه ای فانتزی دارند سرو کار دارند که باید گفت یکی از جذاب ترین محصولاتی که میتوانند در گوشه ای از فروشگاه خود داشته باشند تقویم رومیزی ای با طرح های فانتزی و خاص می باشد.

جامعه ای از افراد که به این نوع از تقویم های رومیزی علاقه مند هستند محصلان و یا دانشجویانی هستند که نیاز به برنامه ریزی تحصیلی دارند. یکی از موارد اصلی که آنها برای برنامه ریزی به آن نیاز دارند تقویم است که با آن حساب روز ها و ماه ها را به طور دقیق داشته باشند؛

چه چیزی بهتر از تقویمی با طرح فانتزی برای محصلان میتواند باشد که با دیدن آن لذت ببرند و انرژی خوب از آن بگیرند؟

اگر برای شرکت، سازمان یا اداره خود، به دنبال تقویم رومیزی میگردید، پیشنهاد ما تقویم های رومیزی اداری آوای عرشیاست. برای دیدن محصولات این مدل، به صفحه تقویم رومیزی اداری مراجعه کنید.

پس مانیز به شما پیشنهاد می کنیم از خرید این محصول کاربردی و زیبا غافل نشوید و برای تهیه آن دست به اقدام بزنید؛ ولی تقویم رومیزی 1402 را بهتر است از کجا تهیه کنیم؟ ما به شما محصولات آوای عرشیا را معرفی میکنیم؛ چرا که این مجموعه با سابقه ای بیش از 15 سال در زمینه ارائه خدمات چاپ و تبلیغات، با طراحی هایی خلاقانه و چشم نواز و همکاری با بیش از هزار برند و کسب و کار ، آماده به خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

چرا تقویم رومیزی فانتزی؟

اینکه ما چه نوعی از تقویم رومیزی را میپسندیم بستگی زیادی به سلیقه ما دارد اما دلیل دیگری که افزون بر سلیقه افراد برای تهیه این نوع از تقویم میتوان اشاره کرد، نوع کسب و کار آن ها میباشد؛

به طور مثال همانگونه که در بالا اشاره کردیم فروشگاه های لواز تحریر به دلیل جامعه هدفی که دارند بیشتر محصولات خود را به صورت فانتزی و جذاب در نظر می گیرند تا مشتری بیشتری جذب کنند.

اگر شما نیز از آن دست از افراد هستید که مایل هستید با آغاز سال 1402 با هدیه ای خاص و دلنشین برای مشتریان خود، خاطره ای زیبا از سال نو را در ذهن آنها بسازید، ما به شما تقویم های رومیزی فانتزی 1402 را پیشنهاد می کنیم .

اگر مایل هستید مبلغ بیشتری را برای سفارش تقویم رومیزی هزینه کنید، پیشنهاد ما تقویم های رومیزی لاکچری و لوکس است. به همین منظور، جهت دیدن این محصولات، به صفحه تقویم رومیزی لاکچری مراجعه کنید.

این امکان برای شما وجود دارد که طرح فانتزی خود را روی تقویم رومیزی یادداشت دار استفاده کنید. با این روش دیگر نیازی به استفاده از دفترچه یادداشت نیست و در کنار تقویمتان برگه هایی برای یادداشت تاریخ های مهم، قرار های ملاقات و یا برنامه ریزی روزانه از آن استفاده کنید که جلوه ای زیبا به میز کار خود شما میبخشد.

برای دیدن این نوع تقویم به صفحه تقویم رومیزی یادداشت دار مراجعه نمایید.

قیمت تقویم رومیزی فانتزی به چه مواردی بستگی دارد؟

تقویم های رومیزی قیمت های متفاوتی دارند که علت تفاوت در قیمت ها به عواملی بستگی دارد، که ما در این قسمت شرح خواهیم داد:

  • کیفیت مواد اولیه ( مانند جنس مقوا، جنس پایه، جنس جوهر(طلاکوب- نقره کوب) و … )
  • نوع عرضه ( مستقیم یا به وسیله فروشگاه ها)
  • قطع کار ( اندازه و ابعاد تقویم )
  • نوع طرح سفارشی؛ ممکن است شما احجام خاصی سفارش بخواهید که بدلیل دقت مورد نیاز در برش آن متفاوت خواهد بود.
  • درخواست طراحی خاص در نوع فانتزی از مجموعه ( شما میتوانید سفارش طراحی صفحاتی فانتزی و خاص برای تقویم رومیزی تان را از مجموعه آوای عرشیا درخواست کنید.)

با توجه به نکاتی که در بالا ذکر کردیم باید بگوییم که آژانس تبلیغاتی آوای عرشیا با سابقه ای بیش از 15 سال در زمینه چاپ و تبلیغات به شما این اطمینان را میدهد که با استفاده از مواد اولیه مرغوب، عرضه مستقیم ، بی واسطه و حذف دلال و با قیمت های مناسب آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد تا با ثبت یادبود برای شما، به مدت 365 روز همراهتان باشیم.

چرا تقویم رومیزی را از آوای عرشیا تهیه کنیم؟

مزایایی که آوای عرشیا به شما میدهد:

    • اختصاصی کردن انواع تقویم رومیزی: میتوانید از قطعات زیر تا درشتی که در تقویم های رومیزی آوای عرشیا به کار برده میشود را خودتان انتخاب کنید. قسمت هایی مثل پایه تقویم رومیزی، قسمت رویی صفحات پشت صفحات، پلاک فلزی روی پایه و حتی فضای داخل پایه را می توانید با سلیقه خودتان انتخاب کنید
    • چاپ لوگو، شعار و اطلاعات تماس شما در قسمت های موردنظر شما
    • سفارش در تیراژ های مختلف
    • قیمت های مناسب به جهت تولید مستقیم و بی واسطه
    • کیفیت مطلوب و مناسب

برای سفارش و انتخاب مدل های تقویم رومیزی تردید دارید؟
با ما تماس بگیرید، کارشناسان آوای عرشیا بهترین ها را برای شما معرفی میکنند

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *