15+ مدل تقویم رومیزی خلاقانه و شگفت انگیز که هر کسب و کاری نیاز دارد!


امروزه برای معروف شدن برند به اصطلاح سرزبان افتادن، خلاقیت حرف اول را میزند؛ طراحی تقویم رومیزی خلاقانه نیز یکی ازمواردی است که باعث میشود شما از دیگران متمایز شوید.

اگر شما نیز به دنبال طراحی تقویم رومیزی 1402 در سال جدید برای کسب و کار خود هستید، ما به شما پیشنهاد میکنیم که از خلاقیت و سلیقه ای بیشتری برای این کار استفاده کنید، چرا که حتما به دنبال دیده شدن بیشتر هستید و چاپ تقویم رومیزی خلاقانه و خاص نیز به شما در این کار کمک ویژه ای خواهد کرد.

ما در این مقاله قصد داریم شما را با طراحی های خلاقانه تقویم رومیزی آشنا کنیم و نمونه هایی از تقویم های خلاقانه رومیزی آوای عرشیا ارائه کنیم.

این مجموعه با طراحی های خاص و خلاقانه در تقویم رومیزی های خود، شما را در هر چه بیشتر خاص شدن و دیده شدن یاری خواهد کرد؛ برای دیدن نمونه هایی از تقویم رومیزی مجموعه آوای عرشیا به صفحه خرید تقویم رومیزی 1402 مراجعه نمایید.

تقویم رومیزی چقدر میتواند خلاقانه باشد؟!

خلاقیت در طراحی همه ابزار ها حرف اول را میزند تا شما را سریعتر به سمت هدفتان پیش میبرد.

در تقویم های رومیزی نیز، خلاقیت بخش مهم و ابتدایی کار خواهد بود.

در این قسمت نمونه هایی از تقویم های رومیزی با طراحی خلاقانه به شما عزیزان ارائه خواهیم داد.

تقویم رومیزی خلاقانه مناسب برای باشگاه بدنسازی

مشتریان این تقویم رومیزی مسئولین باشگاه های تناسب اندام و ورزشی هستند که برای تبلیغات حرفه خود از این نوع طراحی استفاده میکنند.

طراحی این تقویم رومیزی به صورتی است که به ترتیب از ماه اول که به ماه های پایانی این تقویم میرویم وزنه ای که در دست ورزشکار گرفته شده بزرگتر میشود که این به معنی توانمندتر شدن ورزشکار است که با تمرین و ممارست به این تغییر خوب خواهد رسید.

طراحی این تقویم های ایستاده یکی از نمونه های خلاقانه و کارآمد میباشد که در عین حال بسیار زیبا و وسوسه انگیز برای مخاطبان این حرفه میباشد.

شما فقط کافیست برای چاپ و سفارش چنین ایده های زیبایی با مجموعه آوای عرشیا ارتباط بگیرید؛ برای اطلاع از شرایط چاپ و سفارش تقویم های رومیزی اختصاصی و خلاقانه خود میتوانید روی لینک چاپ تقویم رومیزی ضربه بزنید و با ما تماس حاصل نمایید.

تقویم های رومیزی ایستاده آوای عرشیا از طراحی بینظیر خود را دارند که به شما پیشنهاد میکنیم برای دیدن نمونه های زیبای این تقویم ها به صفحه تقویم ایستاده مراجعه نمایید.

تقویم رومیزی خلاقانه

این نمونه از طراحی زیبا و خلاقانه ای که از تقویم رومیزی برایتان آوردیم، خیلی کاربردی و جذاب میباشد.

این تقویم به گونه ای است که کنار آن جایی برای کاغذ های یادداشت و حتی قرار گرفتن خودکار تعبیه شده است که به راحتی میتوان برای یادداشت های روزانه و یا برنامه ریزی ها از آن استفاده کرد.

یکی از نمونه های تقویم رومیزی زیبا و مناسب برای استفاده افراد مختلف، تقویم رومیزی های یادداشت دار آن است، که با وجود جایی برای برگه های یادداشت و خودکار، جلوی اشغال کردن فضای اضافی برای قرار دادن کاغذ و دفتر چه یادداشت را میگیرد. برای دیدن توضیحات و نمونه هایی از این تقویم های پرکاربرد و جذاب به صفحه تقویم رومیزی یادداشت دار وارد شوید.

تقویم رومیزی خلاقانه

در این طرح خلاقانه و زیبا، تقویم رومیزی به صورت کلبه طراحی و ایده پردازی شده و صفحات تقویم روی سقف شیروانی این کلبه قرار گرفته اند!

این تقویم برای حرفه های معماری، عمران و یا حتی خدمات منزل مناسب خواهد بود.

اگر این ایده فانتزی مورد پسند شما قرار گرفت میتوانید برای چاپ و سفارش آن روی لینک واتس آپ که در زیر قرار گرفته شده بزنید تا مستقیم با ما در ارتباط باشید.

برای تماس از طریق واتساپ کلیک کنید

اگر از آن دست از افرادی هستید که طرفدار مدل های فانتزی هستید، پس دیدن صفحه تقویم رومیزی فانتزی را به شما پیشنهاد میکنیم.

تقویم رومیزی خلاقانه

نمونه دیگری از تقویم های رومیزی خلاقانه ای که برای شما آوردیم، با طراحی جالب تقویم رومیزی شما را به تقویم دیواری تبدیل می کنید!

شما با داشتن چنین تقویم هایی نیازتان هم برای تقویم رومیزی هم دیواری برطرف خواهد شد.

مدلی دیگر از تقویم رومیزی خلاقانه که میتوانید از آن ایده بگیرید، تقویم های رومیزی چوبی است که ما به عنوان نمونه و برای ایده در صفحه تقویم رومیزی چوبی برایتان قرار داده ایم.

دیگر مدل های تقویم رومیزی خلاقانه که میتوانید از آن ها الگو بگیرید!

تقویم رومیزی خلاقانه مناسب برای محصلانتقویم رومیزی خلاقانه 1400

جهت سفارش هر یک از مدل های بالا به صفحه چاپ تقویم رومیزی مراجعه کنید

چرا بهتر است برای تبلیغات از تقویم رومیزی با طرحی خلاقانه استفاده کنیم؟!

هر چند امروزه موبایل ها و ابزار هوشمند این چنینی جای خیلی از ابزار گذشته را گرفته اند ولی تقویم های رومیزی هنوز جایی روی میزهای کار و تحریر افراد با جایگاه های مختلف برای خود نگاه داشته اند.

تقویم های رومیزی از آنجایی که دید کلی از تاریخ های یک ماه را در هر صفحه به نمایش می گذارند، به مدت 365 روز از سال به عبارتی کل روز ها و تمام وقت جلوی دید افراد قرار میگیرند.

این نوع از تقویم های رومیزی که برای تبلیغات از آن استفاده میشود، تقویم رومیزی تبلیغاتی گفته میشود شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر و دیدن نمونه های زیبای آوای عرشیا از این تقویم ها روی لینک تقویم تبلیغاتی کلیک کنید.

پس اطلاع از این موضوع به شما این فرصت را میدهد که هر روز نام تجاری خود را به مخاطبانتان یادآور شوید؛ اما چگونه؟؟

با هدیه دادن تقویم های رومیزی در روز های پایانی و یا آغازی سال نو میتوانید از نوعی بازاریابی هوشمند و موثر برای جلب توجه مخاطبانتان استفاده کنید.

چرا تقویم رومیزی خلاقانه؟؟

برای موثر واقع شدن تبلیغات و به هدر نرفتن هزینه و وقتی که برای این کار میگذارید بهتر است در طراحی تقویم های رومیزی خود از نوع خلاقانه و خاص استفاده کنید تا مخاطبانتان حاضر به استفاده مداوم از آن شوند.

ما به شما این نوید را میدهیم که مجموعه چاپ و تبلیغ آوای عرشیا با طراحی های زیبا و خاص تقویم های رومیزی و استفاده از مواد اولیه خاص و لاکچری در طراحی پایه تقویم های رومیزی مخاطبانتان را شیفته خود خواهند کرد!…

بهتر است برای دیدن نمونه هایی از تقویم های رومیزی لاکچری و منحصر به فرد این مجموعه از صفحه تقویم رومیزی لاکچری دیدن نمایید.

تقویم رومیزی چقدر میتواند خلاقانه باشد؟!

خلاقیت در طراحی همه ابزار ها حرف اول را میزند تا شما را سریعتر به سمت هدفتان پیش میبرد.

در تقویم های رومیزی نیز، خلاقیت بخش مهم و ابتدایی کار خواهد بود.

در این قسمت نمونه هایی از تقویم های رومیزی با طراحی خلاقانه به شما عزیزان ارائه خواهیم داد.

چرا تقویم رومیزی را از آوای عرشیا تهیه کنیم؟

مزایایی که آوای عرشیا به شما میدهد:

    • اختصاصی کردن انواع تقویم رومیزی: میتوانید از قطعات زیر تا درشتی که در تقویم های رومیزی آوای عرشیا به کار برده میشود را خودتان انتخاب کنید. قسمت هایی مثل پایه تقویم رومیزی، قسمت رویی صفحات پشت صفحات، پلاک فلزی روی پایه و حتی فضای داخل پایه را می توانید با سلیقه خودتان انتخاب کنید
    • چاپ لوگو، شعار و اطلاعات تماس شما در قسمت های موردنظر شما
    • سفارش در تیراژ های مختلف
    • قیمت های مناسب به جهت تولید مستقیم و بی واسطه
    • کیفیت مطلوب و مناسب

برای سفارش و انتخاب مدل های تقویم رومیزی تردید دارید؟
با ما تماس بگیرید، کارشناسان آوای عرشیا بهترین ها را برای شما معرفی میکنند

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *