تقویم رومیزی ایستاده 1402 | خرید با قیمت مناسب

تقویم رومیزی ایستاده 1400 آوای عرشیا

تقویم رومیزی ایستاده میتواند یکی از تبلیغات شرکت و کسب و کار شما باشد، شما می توانید با هک کردن لوگو یا نام شرکت خود روی تقویم رومیزی ایستاده ، آن را به یک یادآور زیبا تبدیل کنید که یک سال مداوم روی میز مشتریانتان قرار میگیرد و برند شما جلوی چشم آنها خواهد بود.

همین این امر هم جنبه زیبایی دارد که به مشتری حس ارزشمند بودن میدهد، هم جنبه تبلیغاتی خواهد داشت. برای ایجاد این جنبه تبلیغاتی و یادبود برندتان میتوانید تقویم رومیزی ایستاده خود را سفارشی کرده و یا آن را به صورت تبلیغاتی درخواست کنید که برای هر یک از این موارد مجموعه آوای عرشیا امکان هایی با طراحی های زیبا برای شما فراهم کرده است.

مدل های دیگری از تقویم رومیزی ایستاده

با نزدیک شدن به سال نوی 1402 یکی از خرید های اغلب مردم تقویم است؛ چه برای منازل و چه برای دفاتر و شرکت های خود. تقویم های رومیزی یکی از مواردی است که روی میز کار جای خود را پیدا کرده است و باعث ایجاد جلوه ای زیبا به میز شما خواهد بود.

مجموعه آوای عرشیا با طرح های خاص ، شیک و متنوعی که به شما عزیزان ارائه میدهد، قدرت انتخاب زیادی برای شما فراهم می آورد. جهت خرید تقویم رومیزی ایستاده 1402، به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.

اگر برای شرکت، سازمان یا اداره خود، به دنبال تقویم رومیزی میگردید، پیشنهاد ما تقویم های رومیزی اداری آوای عرشیاست. برای دیدن محصولات این مدل، به صفحه تقویم رومیزی اداری مراجعه کنید.

شاید به نظر برسد که با دیجیتالی شدن دنیای امروز مردم کمتر به سمت تقویم های کاغذی بروند و بیشتر از موبایل خود برای تقویم استفاده کنند ولی جالب است بدانید که نیمی از افرادی که در سال 2018 مورد مطالعه قرار گرفتند از تقویم موبایل همراه خود هرگز استفاده نکردند.

پس مانیز به شما پیشنهاد می کنیم از خرید این محصول کاربردی و زیبا غافل نشوید و برای تهیه آن دست به اقدام بزنید؛ ولی تقویم رومیزی 1402 را بهتر است از کجا تهیه کنیم؟ ما به شما محصولات آوای عرشیا را معرفی میکنیم؛ چرا که این مجموعه با سابقه ای بیش از 15 سال در زمینه ارائه خدمات چاپ و تبلیغات، با طراحی هایی خلاقانه و چشم نواز و همکاری با بیش از هزار برند و کسب و کار ، آماده به خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

بازه قیمت تقویم رومیزی ایستاده 1402 چگونه است؟

برای تعریف بازه قیمت برای این نوع تقویم باید به عواملی اشاره کرد، که به شرح ذیل می باشد:

  • استفاده از مواد اولیه مرغوب
  • حذف دلال و عرضه مستقیم انواع تقویم های رومیزی های ایستاده
  • هک کردن برند مشتری ها در صف
  • اختصاصی کردن تقویم با اضافه کردن عکس های درخواستی مشتری در هر صفحه از تقویم
  • چاپ لیزری لوگو

با توجه به نکاتی که در قسمت بالا گفته شد قیمت های تقویم ها میتواند متغیر باشد ولی ما این اطمینان را به شما میدهیم که مجموعه آوای عرشیا با مناسبترین قیمت در عین حال بالاترین کیفیت تقویم رومیزی های خاص و شیک به شما ارائه خواهد داد که در یادآوری برند و نام شرکت شما به مخاطبانتان ، شما را یاری خواهد کرد.

اگر مایل هستید مبلغ بیشتری را برای سفارش تقویم رومیزی هزینه کنید، پیشنهاد ما تقویم های رومیزی لاکچری و لوکس است. به همین منظور، جهت دیدن این محصولات، به صفحه تقویم رومیزی لاکچری مراجعه کنید.

استفاده از تقویم رومیزی ایستاده چه مزایایی میتواند داشته باشد؟

1- یکی از واضح ترین مزایایی که استفاده از این نوع تقویم رومیزی میتواند داشته باشد این است که تاریخ روز ها در برابر چشمتان است و شما در یک نگاه میتوانید از آن برای برنامه ریزی ماهانه ، قرار های ملاقات ، تاریخ های مهم و … استفاده کنید.

نکته ای که در برنامه ریزی میتوانید از تقویم رومیزی استفاده کنید ، علامت زدن روز های مدنظر با هایلایتر های رنگی میباشد. به این صورت که وقتی برنامه خود را به خوبی انجام دادید آن روز را هایلایت سبز، اگر متوسط بود زرد و اگر خوب نبود با قرمز نشان دهید. این هایلایت گذاری در آخر ماه میتواند به شما برای سنجیدن خود کمک کند….

یکی از انواع تقویم رومیزی های 1402 که میتوانید برای برنامه ریزی از آن استفاه کنید تقویم رومیزی های یادداشت دار است که در قسمت یادداشت آن به زیبایی میتوانید برنامه ها، قرار ها و … را بنویسید . برای دیدن مدل های بیشتراین نوع تقویم میتوانید به صفحه تقویم رومیزی یادداشت دار مراجعه کنید.

2- دیگر مزایایی که میتوان برای استفاده از تقویم های رومیزی ایستاده عنوان کرد این است که جنبه زیبایی و چشم نوازی به میز کار شما خواهد بخشید که این امر به وسیله مجموعه آوای عرشیا با طراحی های ویژه ای که به کار میبرد برای شما عزیزان امکان پذیر خواهد بود.

چرا تقویم رومیزی را از آوای عرشیا تهیه کنیم؟

مزایایی که آوای عرشیا به شما میدهد:

    • اختصاصی کردن انواع تقویم رومیزی: میتوانید از قطعات زیر تا درشتی که در تقویم های رومیزی آوای عرشیا به کار برده میشود را خودتان انتخاب کنید. قسمت هایی مثل پایه تقویم رومیزی، قسمت رویی صفحات پشت صفحات، پلاک فلزی روی پایه و حتی فضای داخل پایه را می توانید با سلیقه خودتان انتخاب کنید
    • چاپ لوگو، شعار و اطلاعات تماس شما در قسمت های موردنظر شما
    • سفارش در تیراژ های مختلف
    • قیمت های مناسب به جهت تولید مستقیم و بی واسطه
    • کیفیت مطلوب و مناسب

برای سفارش و انتخاب مدل های تقویم رومیزی تردید دارید؟
با ما تماس بگیرید، کارشناسان آوای عرشیا بهترین ها را برای شما معرفی میکنند

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *